To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Puławy: dostawa fartuchów laboratoryjnych, odzieży roboczej, obuwia profilaktycznego, obuwia roboczego, znak sprawy Dz-2510/19615/1963/11
Numer ogłoszenia: 277611 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256467 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8893000, faks 081 8862595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fartuchów laboratoryjnych, odzieży roboczej, obuwia profilaktycznego, obuwia roboczego, znak sprawy Dz-2510/19615/1963/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa fartuchów laboratoryjnych, odzieży roboczej, obuwia profilaktycznego, obuwia roboczego, znak sprawy Dz-2510/19615/1963/11.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zaklad Produkcyjno-Handlowy Carima, ul. Bodzetyńska 56, 25-318 Kielce, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11137,04
Oferta z najniższą ceną: 11137,04 / Oferta z najwyższą ceną: 19372,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REGSTA" SPÓŁKA CYWILNA CENTRUM ZAOPATRZENIA BHP I P. POŻ.
jakie przetargi wygrała firma
"REGSTA" SPÓŁKA CYWILNA CENTRUM ZAOPATRZENIA BHP I P. POŻ.
- Centrum Zaopatrzenia BHP i P.Poz Regsta s.c, ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18009,65
Oferta z najniższą ceną: 16545,65 / Oferta z najwyższą ceną: 18009,65
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiktmark sp. z o.o, ul. sosnowa 15, 10-178 Olsztyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 465,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590,40
Oferta z najniższą ceną: 590,40 / Oferta z najwyższą ceną: 608,85
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Butstar sp. z o.o, ul. Dworcowa 2, 83-210 zblewo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11931,00
Oferta z najniższą ceną: 11931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19926,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych w okresie 18 m-cy , znak sprawy DZP-23/146/25
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 19 01 07* oraz 19 01 17* w okresie 24 miesięcy
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia miejsca ukrycia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach
- Usługa ubezpieczenia Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III cz.
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Doposażenie Miasta Łaskarzew w sprzęt ratowniczy i techniczny w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





