eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa stacjonarnego aparatu ultrasonograficznego do badań kardiologiczno-naczyniowych wraz z wyposażeniem i czterema sondami do Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Warszawa: Dostawa stacjonarnego aparatu ultrasonograficznego do badań kardiologiczno-naczyniowych wraz z wyposażeniem i czterema sondami do Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8
Numer ogłoszenia: 277543 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax. 022 8120796.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacjonarnego aparatu ultrasonograficznego do badań kardiologiczno-naczyniowych wraz z wyposażeniem i czterema sondami do Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnego aparatu ultrasonograficznego do badań kardiologiczno naczyniowych wraz z wyposażeniem i czterema sondami do Przychodni Rejo-nowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zestawieniu parametrów tech-nicznych - granicznych aparatu ultrasonograficznego wraz z wyposażeniem i 4 sondami - w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ . 3. Oferowany sprzęt poza wymaganymi parametrami technicznymi powinien spełniać następu-jące wymogi: - być fabrycznie nowy, rok produkcji 2008, - musi być dopuszczony do użytku na terenie RP w placówkach służby zdrowia ( dot. aparatu i sond) 4. Wymagana gwarancja min. 12 miesięcy. 5. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczyć do Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8, skręcić, zamocować - przekazać w stanie umożliwiającym jego używanie oraz przeszkolić personel zamawiającego. 6. Ponadto Wykonawca w ramach nieodpłatnego świadczenia usług serwisu gwarancyjnego wykona min.2 bezpłatne przeglądy potwierdzone pisemną opinią nt. sprawności technicznej ( po 6 i 12 miesiącach od instalacji). 7. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie uszkodzenia (świadczenie w ramach serwisu gwarancyjnego ), liczony od daty zgłoszenia awarii - do 48 godz. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia w zakresie pełnienia serwisu gwarancyjnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min 2 dostawy o podobnym charakterze (tzn. dostawę aparatu ultrasonograficznego) o wartości min. 500 000 zł brutto - każda dostawa Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie 2 dostawy aparatów ultrasonograficznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1, 2, 3 i 4 na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez wykonawcę , na podstawie dokumentów potwierdzających uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, na podstawie wykazu dostaw (dostaw aparatu ultrasonograficznego z sondami) zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców ( zał. nr 3 do SIW-Z) . 6. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą, w terminie podanym w rozdziale XI SIWZ, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej Oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 3, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Dokumenty wymienione w ust. 2 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenia wymienione w ust. 1 muszą być złożone w oryginale. 8. W przypadku oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Oświadczenia wymienione w ust. 1 muszą być złożone w oryginale, natomiast dokumenty wymienione w ust. 2 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. 9. Wykaz dostaw (dostaw aparatu ultrasonograficznego z sondami) zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. 10. Dokument wymieniony w ust. 9 musi być złożony w formie oryginału . 11. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru), z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKU NR 3 zostały wykonane należycie. 12. Dokumenty wymienione w ust. 11 muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 13. W przypadku pełnomocnictwa zamawiający dopuszcza oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie. 14. Załączniki do SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przed-stawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 15. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 16. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń (wymienionych powyżej) wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty zawierają błędy, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 17. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego w niniejszej SIWZ nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 18. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 303) Ul. Strusia 4/8 ; 04-564 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 301) Ul. Strusia 4/8 ; 04-564 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.