eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Opoczno: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r..
Numer ogłoszenia: 277464 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 480264 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 7544823, 7544822, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie (Zał. 4 asortymentowo-cenowy) 2.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , wolny od wad fizycznych i prawnych ( za produkt fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkt nieużywany, nieregenerowany, części i komponenty użyte podczas procesu jego produkcji muszą być nowe i nie przechodzić procesu powtórnego przetwarzania ), z terminem ważności minimum 12 m-cy od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie materiały , które zostały określony w załączniku asortymentowo-cenowym poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia mogą zostać zastąpione materiałami równoważnymi, tj. o bezsprzecznie takich samych lub lepszych parametrach technicznych i cechach jakościowo-eksploatacyjnych . Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów regenerowanych, ponieważ nie gwarantują one pożądanego poziomu jakości ( np. zlewanie się kolorów na wydruku, smugi na wydruku, zakłócenie pracy głowic drukujących powodujące wycieki, których efektem jest zatykanie się dysz i tym samym uszkodzenie sprzętu ) co dyskryminuje je jako produkty równoważne. Oferowane produkty równoważne muszą być wykonane z nowych elementów. Zaoferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji możliwości oraz jakości urządzeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły biurowe i papiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTON Stusio Sp. J. ul. Piłsudskiego 3F 95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 3F, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28288,13

  • Oferta z najniższą ceną: 28288,13 / Oferta z najwyższą ceną: 40645,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.