eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Przebudowa ulicy Różanej oraz drogi do hali sportowej w Pobiedziskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Pobiedziska: Przebudowa ulicy Różanej oraz drogi do hali sportowej w Pobiedziskach
Numer ogłoszenia: 277418 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Różanej oraz drogi do hali sportowej w Pobiedziskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Różanej oraz drogi do hali sportowej w Pobiedziskach w tym: przebudowę chodnika w ul. Różanej w pobliżu kompleksu usługowo - handlowego, przebudowę nawierzchni parkingów wraz z przebudową chodników wzdłuż parkingów jak i na terenie przedszkola, przebudowę miejsc parkingowych wraz z przebudową nawierzchni chodników wzdłuż parkingów, rekultywację i obsianie trawą w sąsiedztwie przebudowywanych chodników, przebudowę nawierzchni parkingów i chodników wraz z poszerzeniem drogi dojazdowej do kompleksu sportowego. 2. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać czynności określone w dziale III SIWZ, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej. 3. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. 4. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. 5. Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja budowlano - wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca udzieli 48 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. b) Za spełnienie warunku określonego w pkt.1 lit a1 Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub przebudowie 1200 m2 nawierzchni z kostki betonowej o wartości co najmniej 200 000,00 zł oraz 100 m2 nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 50000,00 zł. - posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w zakresie drogowym) oraz posiadanie przez wskazane osoby zaświadczenia z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. c) Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1 lit. a 2. Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000 zł. d) Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków (na podstawie art. 22 ustawy PZP); c) Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem punktu 3 a) działu VIII SIWZ; e) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót). f) Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (drogowym) oraz zaświadczenie z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert ; g) Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia. h) Wykaz podwykonawców i) Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska, ul. Kosciuszki4, 62-010 Pobiedziska pokój. 42, osoba do kontaktu: Katarzyna Pańczak, tel. 0618977174.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska, ul. Kosciuszki4, 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.