eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja na terenach nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Sosnowiec: Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja na terenach nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 277341 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, fax. 032 3642055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja na terenach nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Zamówienie obejmuje: wykonanie na zlecenie Zamawiającego deratyzacji powierzchni wspólnego użytkowania (np. korytarze piwniczne, komory zsypowe, komórki) w budynkach i na terenie nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Spółka z o.o. w Sosnowcu (ok. 250 nieruchomości) z użyciem środków zapewniających wysoką skuteczność w zwalczaniu gryzoni, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Gminy Sosnowiec (Uchwała Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 27 kwietnia 2006 roku -nr901/LI/06 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sosnowca) w czterech głównych okresach: 15 kwietnia 2009r. - 15 maja 2009r., 15 września 2009r. - 15 października 2009r., od 15 kwietnia 2010r. - 15 maja 2010r. 15 września 2010r. - 15 października 2010r., przypadających na czas obowiązywania niniejszej umowy. Wykonanie według potrzeb i na zlecenie Zamawiającego na terenach nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu: dodatkowej deratyzacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności w częściach wspólnego użytkowania, w lokalach mieszkalnych, w studzienkach kanalizacyjnych i dołach kloacznych; dezynsekcji, dezynfekcji oraz dezodoryzacji powierzchni wspólnego użytkowania (np. korytarze, klatki schodowe, korytarze piwniczne, komórki, poddasza, komory zsypowe, wspólne toalety, itp.); dezynsekcji, dezynfekcji oraz dezodoryzacji lokali mieszkalnych; zabiegów po chorym, zmarłym, zbieraczu surowców wtórnych polegających na łącznym przeprowadzeniu dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji dla lokalu mieszkalnego i/lub powierzchni wspólnego użytkowania; neutralizacji gniazd owadów (os, szerszeni, pszczół, itp.) umiejscowionych zarówno w budynkach w ziemi, czy też na drzewach, polegającej na przeprowadzeniu, dezynsekcji oraz utylizacji pozostałości zgodnie z potrzebami; mycia wraz z dezynfekcją i dezynsekcją pionów zsypów i komór zsypowych; usunięcia i utylizacji/neutralizacji odchodów ptasich; dezynfekcja i dezynsekcja pomieszczeń objętych usługą usunięcia i utylizacji odchodów ptasich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art.45 ust.2 Ustawy w wysokości 4.500,00zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w formach określonych w art.45 ust.6 Ustawy.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski O/S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Dziale Ekonomicznym Zamawiającego, (pok.20), natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy. Utrata wadium - zgodnie z art. 46 ust.5 Ustawy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 29.10.2008r. do dnia 27.11.2008r

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia (zgodnie z pkt 10 SIWZ) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy, nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali usługi (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również są w trakcie wykonywania), odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uznane zostanie: wykonanie 2 usług, łącznie obejmujących deratyzację, dezynsekcję i dezynfekcję o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł brutto, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających - wymagane przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług jw. (np. dwie referencje), dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia - min. 4 osobami, posiadającymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie usług objętych zamówieniem, a w szczególności w zakresie wykonywania zabiegów odkażania i zwalczania odzwierzęcych chorób zakaźnych, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia. W przypadku polisy zawartej na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia Wykonawca przedłuży bądź zawrze nową polisę i przedstawi dowód wniesienia opłaty składki bądź jej raty. Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości 4.500,00zł na warunkach określonych w pkt 13 SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10 SIWZ oraz warunki określone w punkcie 12 SIWZ wskazującym sposób składania wymaganych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć poniższe dokumenty. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania - z uwzględnieniem wymogu zawartego w pkt 10.3 SIWZ. Dokumenty (np. referencje), potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 10.3 SIWZ zostały wykonane należycie. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z pkt. 10.5 SIWZ oraz dowód opłacenia składki lub raty składki wymaganej w terminie określonym w dokumencie potwierdzającym zawarcie umowy ubezpieczenia. Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem kadrowym, zdolnym do wykonania zamówienia - min. 4 osoby, które posiadają odpowiednie przeszkolenie w zakresie usług objętych zamówieniem, a w szczególności w zakresie wykonywania zabiegów odkażania i zwalczania odzwierzęcych chorób zakaźnych - zawarte w treści formularza ofertowego. Dodatkowo do oferty należy załączyć: wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) - wskazana data podpisania oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, potwierdzenie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 13 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZBM - TBS SP. z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec (Dział Ekonomiczny, pok. 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:30, miejsce: MZBM - TBS SP. z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.