Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Racibórz: Obsługa prawna ZWiK Sp. z o.o. w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 27730 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 8, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152670 w. 20, fax 032 4152418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/zwik
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna ZWiK Sp. z o.o. w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień Zamawiającemu; 2) opracowywanie projektów umów, wewnętrznych regulacji i aktów w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego, oraz interpretowanie tych opracowań; 3) stały nadzór nad procedurami zawierania umów z odbiorcami ZWiK Sp. z o.o.; 4) stały nadzór nad egzekucją i windykacją należności od odbiorców ZWiK Sp. z o.o.; 5) występowanie przed sądami i urzędami w ramach zastępstwa prawnego i procesowego; 6) sprawdzanie specyficznych pism pod względem merytorycznym; 7) prowadzenie spornej korespondencji w tym z najemcami lokali w budynkach wielolokalowych oraz zarządzających nimi Wspólnot dotyczących interpretacji Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj. Dz.U. 2006 nr72 poz.747); 8) stały nadzór nad procedurami udzielania zamówień zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2007 nr223 poz.1655) oraz przy uwzględnianiu wewnętrznych przepisów i regulacji, w tym: a) porady i konsultacje oraz pisemne wyjaśnienia w zakresie stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych i innych ustaw oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, b) pisemne odpowiedzi na wpływające protesty, c) reprezentowanie przed zespołem odwoławczym UZP, d) rozstrzyganie kwestii spornych w trakcie przygotowywania postępowania. 9) w oparciu o specyfikację przedmiotu zamówienia przygotowywanie wzorów umów w ramach zamówienia wg potrzeb Zamawiającego; 10) korekta prawna i parafowanie wszystkich umów w obrocie Zamawiającego; 11) uczestnictwo w negocjacjach i mediacjach umów z dostawcami i wykonawcami; 12) udzielanie porad i opinii prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień w zakresie praw pracy i spraw pracowniczych dotyczących w szczególności: a) zawierania i rozwiązywania stosunku pracy z tytułu zatrudnienia w ramach umowy o pracę, robót interwencyjnych, stażu absolwenckiego, praktyk uczniowskich i studenckich oraz umów cywilno-prawnych, b) świadectw pracy, c) okresów pracy uprawniających do wypłaty nagrody jubileuszowej, d) umów o dokształcanie, e) czasu pracy, f) odpowiedzialności materialnej i porządkowej, g) urlopów pracowniczych, h) obliczania wynagrodzeń za pracę i innych świadczeń związanych z pracą, i) zajęcia wynagrodzenia za pracę z tytułu egzekucji należności alimentacyjnych i niealimentacyjnych oraz inne potrącenia z wynagrodzenia za pracę, j) naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, k) naliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, l) obliczania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego z tytułu choroby, macierzyństwa i wypadków przy pracy, m) zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, n) prowadzenia negocjacji i rozmów ze związkami zawodowymi i radą pracowniczą. 13) świadczenie usług prawniczych w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu, w którym Zamawiający prowadzi sprawy lub negocjuje (w cenie należy uwzględnić koszty dojazdu); 14) świadczenie usług prawniczych w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 2 godziny tygodniowo w następujące dni: a) poniedziałek w godzinach od 8.00 do 9.00, b) czwartek w godzinach od 13.00 do 14.00 15) w razie nagłych potrzeb na wezwanie Zamawiającego świadczenie usług prawniczych w zakresie przekraczającym okresie wyżej wymienione (w cenie należy uwzględnić koszty dojazdu); 16) w pozostałym zakresie: a) udzielanie ustnych porad i konsultacji prawnych zgłaszanych telefonicznie, b) udzielanie informacji i wskazówek zgłaszanych do projektów dokumentów drogą elektroniczną. 17) zapewnienie ciągłości obsługi prawnej w przypadku dłuższej nieobecności typu urlop, choroba; 18) brak konfliktu interesantów w przypadku jednoczesnego reprezentowania interesów Zamawiającego i głównych odbiorców oraz dłużników Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.00.00 - Usługi prawnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 u.p.z.p.): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Warunek; posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) legitymacja adwokacja lub radcowska osoby, osób Wykonawcy pełniących zadania obsługi prawnej Zamawiającego, 2) warunek; nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a). oświadczenie, sporządzone według wzoru załączonego do SIWZ. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl/zwik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Racibórz, ul. 1 Maja 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Racibórz, ul. 1 Maja 8 - siedziba ZWiK sekretariat (sala konferencyjna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Zadania remontowe wg części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Usługa stałej i kompleksowej obsługi prawnej.
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Obsługa prawna Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych przez okres 12 miesięcy
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





