To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Poznań: Dostawa prętów do przeróbki plastycznej na rok 2014 i 2015 dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Numer ogłoszenia: 27729 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16255 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14, 61-139 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 657 05 55 w. 368, 657 0720, faks 61 6570721.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prętów do przeróbki plastycznej na rok 2014 i 2015 dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa prętów do przeróbki plastycznej na rok 2014 i 2015 dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14. Gatunek materiału: niskostopowa stal konstrukcyjna S355J2G3 wg EN10025 Stan dostawy: długość 3000mm +100; prostość zwykła;powierzchnia bez pęknięć, naderwań, łusek, zawalcowań i wtrąceń niemetalicznych;maksymalna masa wiązki 1500 kg ? 100; oliwione. Wielkość dostaw na rok 2014 i 2015: - pręt okrągły ciągniony O 10 -0,22 w stanie normalizowanym - 15.000 kg, - pręt okrągły ciągniony O 14 -0,27 w stanie normalizowanym - 40.000 kg, - pręt okrągły walcowany O 20 ?0,25 w stanie normalizowanym - 4.000 kg,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.20.00 - Pręty (budowlane) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO-MAR S.A., ul. Bałtycka 61, 61-017 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183130,00
Oferta z najniższą ceną: 183130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183130,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/64/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Dostawa produktów leczniczych RTDL - Omaveloxolonum
- Wymiana nawierzchni ulic Mewy i Rybitwy w Poznaniu
- TP1 630/2025 dostawa myszy laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.