eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynsukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27725

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Anna Sarnacka, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205, e-mail: zamowienia.publiczne@warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji w Olsztynie, Anna Sarnacka, ul. Pstrowskiego 3, blok 27, 10-049 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205, e-mail: zamowienia.publiczne@warminsko-mazurska.policja.gov.pl, www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 20 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Koperta DL-NK z okienkiem prawym, samoklejąca (pak. po 1000 szt.)-ilość opakowań 30 /2.Koperta C-3 szara, samoklejąca z paskiem ( pak. po 250 szt.)-ilość opakowań 100 /3.Koperta B-4 szara, samoklejąca z paskiem ( pak. po 250 szt.)-ilość opakowań 360 /4.Koperta B-5 szara, samoklejąca z paskiem ( pak. po 500 szt.)-ilość opakowań 200 /5.Koperta C-5 biała, samoklejąca z paskiem ( pak. po 500 szt.)-ilość opakowań 100 /6.Koperta C-6 zwykła, biała ( pak. po 1000 szt.)-ilość opakowań 550 /7.Koperta E - 4 szara torebka, samoklejąca z paskiem, z rozszerzonymi bokami i spodem (280x400x40)( pak. po 250 szt.)-ilość opakowań 80 /8.Koperta Bezpieczna B4 (255 x 375 mm)-ilość szt. 3 000 /9.Koperta Bezpieczna B5 (185 x 265 mm)-ilość szt. 3 500 /10.Koperta Bezpieczna K70 (145 x230 mm)-ilość szt. 2 500 /11.Koperta C6 SK okno lewe ( pak. po 1000 szt.)-ilość opakowań 80 /12.Koperta C4 SK szara ( pak. po 250 szt.) -ilość opakowań 60 /13.Album w twardej oprawie na dokumenty format A4 z wytrzymałego polipropylenu, koszulki w matowej folii 80 koszulek -ilość sztuk 10 /14.Atrament do piór wiecznych pojemność 30 ml. /niebieski - czarny - czerwony/- ilość sztuk 40 /15.Blok listowy A4 w kratkę 100 kartek- ilość sztuk 350 /16.Blok listowy A5 w kratkę 100 kartek- ilość sztuk 350 /17.Blok milimetrowy A3 20 kartek- ilość sztuk 40 /18.Blok milimetrowy A4 20 kartek- ilość sztuk 90 /19.Brulion 16 kartek A5 w kratkę w okładce półtwardej-ilość sztuk 250 /20.Brulion 32 kartek A5 w kratkę w okładce półtwardej-ilość sztuk /300 /21.Brulion 60 kartek A5 w kratkę w okładce półtwardej-ilość sztuk 700 /22.Brulion 96 kartek A4 w kratkę w okładce twardej-ilość sztuk 500 /23.Brulion 96 kartek A5 w kratkę w okładce półtwardej-ilość sztuk 200 /24.Brulion 96 kartek A5 w kratkę w okładce twardej-ilość sztuk 300 /25.Cienkopis czarny z końcówką fibrową-ilość sztuk 1400 /26.Cienkopis czerwony z końcówką fibrową-ilość sztuk 1000 /27.Datownik samotuszujący w wersji polskiej wysokość liter/cyfr 4mm- ilość sztuk 60 /28.Długopis biurowy na wymienne wkłady, obudowa przezroczysta, gumowy uchwyt, mechanizm przyciskowy- ilość sztuk 5000 /29.Dziurkacz metalowo-plastikowy /średnica otworu 5,5mm na 30 kartek/- ilość sztuk 300 /30.Ekologiczny segregator A4 z dźwignią szerokości 50mm pokryty poliolefiną obustron-nie z listwą metalową- ilość sztuk 700 /31.Ekologiczny segregator A4 z dźwignią szerokości 70mm pokryty poliolefiną obustron-nie z listwą metalową- ilość sztuk 1200 /32.Flamastry biurowe czarne- ilość sztuk 1000 /33.Flamastry biurowe czerwone- ilość sztuk 800 /34.Flamastry biurowe zestaw 6 sztuk w etui - różne kolory- ilość opak. 400 /35.Flamastry typu MARKER czarne z końcówką okrągłą wodoodporne- ilość sztuk 400 /36.Flamastry typu MARKER czerwone z końcówką okrągłą wodoodporne- ilość sztuk 230 /37.Flamastry typu MARKER niebieskie z końcówką okrągłą wodoodporne- ilość sztuk 150 /38.Flamastry typu MARKER zielone z końcówką okrągłą wodoodporne - ilość sztuk 160 /39.Folia do bindownicy A4 opakowanie 100 szt.- ilość opak. 70 /40.Folia do ksero A4 opakowanie 100 szt.- ilość opak. 70 /41.Folia laminująca 200 mikronów, opakowanie 100szt, A4 -ilość opak.40 /42.Folia laminująca A4 100 mikronów, opakowanie 100 szt-ilość opak. 40 /43.Grafit do ołówków 0,5 mm HB- ilość opak. 10 /44.Grzbiety do bindownicy 10mm op. 100 szt- ilość opak. 50 /45.Grzbiety do bindownicy 12,5mm op. 100 szt- ilość opak. 50 /46.Grzbiety do bindownicy 14mm op. 100 szt- ilość opak. 50 /47.Grzbiety do bindownicy 8mm op. 100 szt- ilość opak. 50/48.Grzbiety do bindownicy 6mm op. 100 szt- ilość opak. 50 /49.Grzbiety do bindownicy 5mm op. 100 szt- ilość opak. 50 /50.Grzbiety do bindownicy 28,5mm op. 50 szt- ilość opak. 10 /51.Grzbiety do bindownicy 38mm op. 50 szt- ilość opak. 10 /52.Grzbiety do bindownicy 51mm op. 50 szt- ilośćopak. 10 /53.Grzbiety zaciskowe A4/30 kartek szt 250 /54.Grzbiety zaciskowe A4/60 kartek szt 250 /55.Gumka biurowa typu Pelikan szt 600 /56.Kalka maszynowa A4/100 opak. 400 /57.Kalka ołówkowa op.25 szt opak. 350 /58.Kartki /notes/ samoprzylepny nie pozostawiający śladów po odklejeniu format 75x75, 100 kartek- ilość sztuk 1500 /59.Karton archiwizacyjny A4 na zawartość segregatora typu Elba, na grzbiecie pole do umieszczania napisów informacyjnych- ilość sztuk 1500 /60.Karton do archiwizacji otwierany z góry o wymiarach 563 X 370 x 260 mm - ilość sztuk 80 /61.Klej w sztyfcie 17g bez rozpuszczalnika- ilość sztuk 2500 /62.Klipsy do identyfikatorów / metalowa żabka, pasek z przezroczystego tworzywa/opak. 100- ilość opak. 5 /63.Korektor do maszyny elektrycznej OPTIMA SP-20- ilość sztuk 500 /64.Korektor Gr 142 Nylon- ilość sztuk 100 /65.Korektor Gr 169 Nylon- ilość sztuk 100 /66.Korektor do maszyny Optima C/U- ilość sztuk 80 /67.Korektor typu Robotron Cover Up C/U - ilość sztuk 50 /68.Korektor w piórze z metalową końcówką szybkoschnący 7ml- ilość sztuk 500 /69.Korektor w płynie 20ml szybkoschnący - ilość sztuk 850 /70.Kostka z kartkami do notatek klejona wzdłuż jednego boku rozmiary 8,5x8,5x3,5cm- ilość sztuk 500 /71.Koszulki na dokumenty A4 przezroczyste, opakowanie 100 szt, krystaliczne- ilość opak. 230 /72.Koszulki na dokumenty A5 przezroczyste, opakowanie 100 szt, krystaliczne- ilość opak. 60 /73.Linijka 30cm, plastikowa- ilość sztuk 200 /74.Linijka 50cm, plastikowa- ilość sztuk 40 /75.Nożyczki biurowe 25 cm- ilość sztuk 300 /76.Numerator automatyczny w obudowie metalowej typ - 6 cyfrowy - ilość sztuk 10 /77.Okładka do bindownicy \skóropodobna\ x100 op. /300g/ - ilość sztuk 10 /78.Okładki do oprawy kanałowej rozmiar AA, formatu A4 /ilość oprawianych kartek do 45 / różne kolory możliwość kilkakrotnego ponownego oprawienia /4 krotnego/ w opak.-10szt - ilość opak. 10 /79.Okładki do oprawy kanałowej, rozmiar A, format A4 /ilość oprawianych kartek do 95 / różne kolory możliwość kilkakrotnego ponownego oprawienia /4 krotnego/ w opak.-10szt- ilość opak. 10 /80.Okładki do oprawy kanałowej rozmiar B, formatu A4 /ilość oprawianych kartek do 125 / różne kolory możliwość kilkakrotnego ponownego oprawienia /4 krotnego/ w opak.-10szt- ilość opak. 10 /81.Okładki do oprawy kanałowej rozmiar C formatu A4 /ilość oprawianych kartek do 150 / różne kolory możliwość kilkakrotnego ponownego oprawienia /4 krotnego/ w opak.-10szt- ilość opak. 10 /82.Okładka do bindownicy A4, karton, kolorowy opak.100 sztuk- ilość opak. 80 /83.Ołówek biurowy twardość HB- ilość sztuk 1500 /84.Papier A4 wizytówkowy 160g z fakturą (płótno, kratka itp.) ; 25 sztuk opakowanie- ilość opak. 100 /85.Pinezki metalowe opak. 50szt - ilość sztuk 200 /86.Plastelina różne kolory /6 kolorów opakowanie/- ilość opak. 200 /87.Poduszka do stempli 160x90mm, nienasączona - ilość sztuk 100 /88.Półki/szufladki na dokumenty- A4 wykonane z plastiku - możliwość łączenia w pionie- ilość sztuk 150 /89.Rozszywacz biurowy - ilość sztuk 200 /90.Skoroszyt ½, oczka, biały - ilość sztuk 1500 /91.Skoroszyt oczkowy do segregatora, biały pełny- ilość sztuk 2500 /92.Skoroszyt sztywny zawieszany do segregatora A4 z PCV, przezroczysta przednia okładka op.10 szt- ilość opak. 250 /93.Skoroszyt wiszący personalny format A4 /typu ELBA/ pojemność 200 kartek, metalo-we wzmocnienie grzbietu op. 25 szt- ilość sztuk 1500 /94.Skoroszyt zawieszka, biały, 1/2- ilość sztuk 1800 /95.Skoroszyt zawieszka, biały, pełny- ilość sztuk 2500 /96.Skorowidz ½ A4, szyty 100 kartek w twardej oprawie- ilość sztuk 150 /97.Skorowidz w twardej oprawie A4- ilość sztuk 300 /98.Skorowidz w twardej oprawie A5- ilość sztuk 160 /99.Spinacz biurowy 25mm op.100 szt- ilość sztuk 4000 /100.Spinacz biurowy 50mm op.100 szt- ilość sztuk 500 /101.Sznurek jutowy 5 dkg- ilość sztuk 500 /102.Szpilki 20g w pudełku- ilość sztuk 60 /103.Taśma barwiąca do maszyny Brother- AX-10N- ilość sztuk 50 /104.Taśma barwiąca do maszyny CW-600 Gr 186N- ilość sztuk 50 /105.Taśma barwiąca do maszyny Nakajima - AX-200- ilość sztuk 20 /106.Taśma barwiąca do maszyny Olivetti ETP 55N- ilość sztuk 10 /107.Taśma barwiąca do maszyny Quasar SQ-1000 Gr 153N- ilość sztuk 20 /108.Taśma barwiąca do maszyny TA.BSM 100-GR-188C /188N/- ilość sztuk 30 /109.Taśma biała 57x30 typu DALTON- ilość sztuk 250 /110.Taśma do maszyn Erika 3004- ilość sztuk 20 /111.Taśma do maszyn OLIMPIA- ilość sztuk 5 /112.Taśma do maszyn piszących 13mm czarna /optima-łucznik /- ilość sztuk 200 /113.Taśma do maszyn piszących 16mm czarna- ilość sztuk 100 /114.Taśma do maszyn TWEN-T180- ilość sztuk 40 /115.Taśma do maszyny elektrycznej OPTIMA SC16- ilość sztuk 50 /116.Taśma do maszyny elektrycznej OPTIMA SP-20- ilość sztuk 300 /117.Taśma do maszyny TA Gabriele 9009- ilość sztuk 5 /118.Taśma do maszyny Triumph-Adler T-180- ilość sztuk 50 /119.Taśma klejąca przezroczysta 18x20- ilość sztuk 1500 /120.Taśma klejąca przezroczysta 25x20- ilość sztuk 2500 /121.Taśma pakowa szara 48mmx46m, akrylowa- ilość sztuk 320 /122.Teczka do podpisu A4 8 stron- ilość sztuk 15 /123.Teczka do podpisu A4 z dziesięcioma przegrodami, z rozszerzonym grzbie-tem/harmonijka/- ilość sztuk 60 /124.Teczka harmonijkowa z przegródkami A4 wykonana z PP. 6 przegródek- ilość sztuk 20 /125.Teczka wiązana do akt A4 biała- ilość sztuk 25000 /126.Teczka z gumką biała do akt A4- ilość sztuk 1500 /127.Teczka z gumką na dokumenty o formacie A4 wykonana z mocnego barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu z mocną gumką i trzema zakładkami chronią-cymi dokumenty przed wypadnięciem, szerokość grzbietu 3 cm- ilość sztuk 120 /128.Temperówka biurowa bez pojemnika metalowa- ilość sztuk 300 /129.Tusz do stempli gumowych i fotopolimerowych 25ml /czarny, niebieski, czerwony/ np. taki jak firmy NORIS- ilość sztuk 350 /130.Wąsy do skoroszytu opak. 25 szt. metalowe-ilość opak. 1000 /131.Wkłady do długopisów biurowych jak pozycja 28- ilość sztuk 4000 /132.Zakreślacz typu MARKER z ściętą końcówką różne kolory w zestawie po 4 szt.-ilość opak. 250 /133.Zszywacz - pojemność 120 zszywek zszywanie do 30 kartek na zszywki 24/6- ilość sztuk 270 /134.Zszywacz typu Heavy Duty z metalową podstawą i ramieniem zakończonym gumowym antypoślizgowym uchwytem, możliwość zszycia do 100 kartek - ilość sztuk 20 /135.Zszywki biurowe 24/6 opak. 1000 szt.-ilość opak. 20000 /136.Zszywki typu Heavy Duty 23/8 w op. 1000 sztuk- ilość sztuk 200 /137.Zszywki typu Heavy Duty 23/10 w op. 1000 sztuk- ilość sztuk 200 /138.Folia do drukarek atramentowych A4 50 szt- ilość opak. 20 /139.Piórnik walec na biurko plastikowy- ilość sztuk 20 /140.Papier ksero A3 [gramatura 80g/m2; białość CIE 161 +/-2; wilgotność 3,0-5,0%] (ryza - 500 kartek)- ilość ryz 500 /141.Papier ksero A4 [gramatura 80g/m2; białość CIE 161 +/-2; wilgotność 3,0-5,0%] (ryza - 500 kartek)- ilość ryz 20000 /142.Papier do drukarek laserowych A4 [gramatura 80g/m2; białość CIE 166 +/-2; wilgot-ność 3,0-5,0%] (ryza - 500 kartek)- ilość ryz 500 /143.Papier offsetowy format A2 80g/m2 biały w paletach- ilość kg 2500 /144.Papier maszynowy A4 (ryzach - 500 kartek)- ilość ryz 500 /145.Papier maszynowy A3 (ryzach - 500 kartek)- ilość ryz 50 /146.Papier komputerowy 240x12 (składanka komp. z 4 części) 600 składek, nadruk- ilość kart 100 /147.Papier komputerowy 240x12 (2 +1 kolor) 600 składek, nadruk- ilość kart 200 /148.Papier komputerowy 240x12 (1+0) 2000 składek- ilość kart 200 /149.Papier komputerowy 375x12 (1+0) 2000 składek-ilość kart 200 /150.Papier komputerowy 240x12 (1+1 kolor) 900 składek, nadruk- ilość sztuk 30 /151.Papier do drukarki termosublimacyjnej Mitsubishi K65HM - CE- ilość opak. 10 /152.Papier do drukarki termosublimacyjnej Mitsubishi CK700LL4P-ilość opak. 20 /153.Papier fotograficzny do drukarek atramentowych (op.25 szt) 260 gg/m2 - ilość opak. 30 /154.Papier pakowy 100cm x 130cm /szary/- ilość sztuk 7500 /155.Papier podaniowy A-3 kl. V (ryza - 500 kartek)- ilość ryz 50 /156.Papier Komputerowy 360x12 (1 + 0) 2 000 składek- ilość opak. 50 /157.Papier do telefaksu 210x30 /rolka/- ilość sztuk 1000 /158.Papier do telefaksu 210x100 /rolka/- ilość sztuk 1000 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje typ produktu, nazwa producenta - Zamawiający dopuszcza również oferowanie wyrobu o równoważnej jakości, tzn. charakteryzującego się: niezawodnością, praktycznością, trwałością i bezpieczeństwem w użytkowaniu oraz o tej samej wielkości produktu, wielkości opakowania oraz wytworzone z materiału o podobnych właściwościach technicznych. Produkt równoważny zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieśćw kwocie 5.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych e)wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, maksymalnie 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, których łączna wartość wynosi nie mniej niż cena brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunki określone w pkt a) oraz d) (Opisu warunków udziału w postępowaniu) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - warunki określone w pkt b,)c) oraz e) (Opisu warunków udziału w postępowaniu)mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, max. 3 dostaw materiałów biurowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorcy,których łączna wartość wynosi nie mniej niż cena brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. 4.Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmińsko-mazurska.policja.gov.pl. Opłata: 7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi: 1) 7,00 zł brutto dla Wykonawcy odbierającego SIWZ w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie, ul. Partyzantów 6-8, pokój nr 6 - płatne gotówką przy odbiorze, 2) 14,00 zł brutto dla Wykonawcy otrzymującego SIWZ pocztą - płatne z góry przelewem na konto Zamawiającego 65 1020 3541 0000 5602 0091 0323 ( Do wniosku o SIWZ należy załączyć potwierdzenie dokonania zapłaty.). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 13:30, Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3 (blok 27) 10-049 Olsztyn.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.