Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Lublin: Roboty remontowo - budowlane w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie
Numer ogłoszenia: 27719 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej progu unijnego, są roboty remontowo - budowlane, polegające na wymianie wewnętrznych drzwi wejściowych do pokoju nr 408 na antywłamaniowe w klasie C oraz malowaniu pokojów nr 408 i 409 w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) nr 45000000-7.1 i 45421100 - 5.1 i Przedmiarem Robót nr 1. 2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 45000000-7 - roboty budowlane, 45421100 - 5 - malowanie drzwi i okien i podobnych elementów 3. POLSKIE NORMY: zawarte w STWiORB 4. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia - 30 dni od daty zawarcia umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. 8. Wadium nie jest wymagane 9. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji określone są w Specyfikacja Istotnych Warunków (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, co udokumentują złożeniem stosownego oświadczenia i aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument ten składa każdy ze wspólników. W przypadku wykonawców zaqranicznych zamiast tego dokumentu wykonawca składa dokument zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich mogą być te dokumenty składane . 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedstawią dokument stwierdzający, że osoba pełniąca rolę kierownika robót posiada uprawnienia, których obowiązek posiadania nakładają przepisy dotyczące przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 3. Spełnią warunki dodatkowe określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane oświadczenia od wykonawcy: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 z oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy II. Wymagane dokumenty od wykonawcy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokument stwierdzający , że osoba, która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa., 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę (w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum), każdy z wykonawców składających wspólną ofertę , winien złożyć dokumenty wymienione w pkt.I.1. i II.1. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział Wojewódzki w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 11.02.2008r.) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, fax: (0- 81) 535-77-94. 4. Termin otwarcia ofert - dnia 04.03. 2008r. o godzinie 09:30 5. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie przeglądu i wykonanie niezbędnych konserwacji drewnianych wiat turystycznych oraz stojących obok nich drewnianych tablic informacyjnych na Centralnym Szlaku Rowerowym Roztocza.
- Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego i wędlin
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 14 części.
- RDW we Włodawie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Adaptacja pomieszczeń na serwerownię w budynku nr 90 na potrzeby 1 WSZKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.