eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 277157 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, fax. 012 255 74 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7: a) Zadanie nr 1: komputery PC - 8 sztuk, monitory - 8 sztuk, drukarki z duplexem - 6 sztuk, urządzenia wielofunkcyjne - 2 sztuki, skaner płaski (z szybą) - 4 sztuki. b) Zadanie nr 2: terminale graficzne - 11 sztuk, monitory - 11 sztuk. c) Zadanie nr 3: komputery PC - 13 sztuk, komputery PC w małych obudowach - 9 sztuk, komputery PC z nagrywarkami CD/DVD - 7 sztuk, monitory - 34 sztuki, skanery z podajnikiem - 2 sztuki. d) Zadanie nr 4: notebooki 14 cali - 31 sztuki, notebooki 12 cali - 2 sztuk. e) Zadanie nr 5: drukarki z duplexem - 8 sztuk, drukarka przenośna do notebooka - 1 sztuka, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka, urządzenia wielofunkcyjne - 5 sztuk. f) Zadanie nr 6: drukarka współpracująca z programem WinFax - 1 sztuka. g) Zadanie nr 7: serwer typu A - 2 sztuki, serwer typu B - 2 sztuki, serwer typu C - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem A do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na dostarczone komputery i monitory, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, notebooki, terminale graficzne oraz serwery licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo - jakościowego przedmiotu zamówienia przez obie strony. 4. Na podstawie art. 36 ust. 5 pzp Zamawiający zastrzega, że wykonanie dla danego zadania części zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. 5. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 pzp, udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy. Wartość zamówienia nie będzie stanowiła więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: 2.1 zadanie nr 1 - 1 500,00 zł 2.2 zadanie nr 2 - 500,00 zł 2.3 zadanie nr 3 - 2 000,00 zł 2.4 zadanie nr 4 - 3 000,00 zł 2.5 zadanie nr 5 - 1 000,00 zł 2.6 zadanie nr 6 - wadium nie wymaga się 2.7 zadanie nr 7 - 2 000,00 zł 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 dnia 04.11.2008 roku. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w: BANK PEKAO S.A. Nr 19 1240 4722 1111 0000 4859 0419 6. Wniesienie wadium uznaje się za ważne jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7 pok. 009 przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przesyłania oferty drogą pocztową, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego do siedziby Izby Skarbowej w Krakowie. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 9.1 upłynie termin związania ofertą, 9.2 zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, 9.3 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 10.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.2 który został wykluczony z postępowania, 10.3 którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium zgodnie z zapisami pkt 10.2 i 10.3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: - spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ, - nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. 2. Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 5. Formularz ofertowy: zadanie nr 1 - Załącznik nr 3/1, zadanie nr 2 - Załącznik nr 3/2, zadanie nr 3 - Załącznik nr 3/3, zadanie nr 4 - Załącznik nr 3/4, zadanie nr 5 - Załącznik nr 3/5, zadanie nr 6 - Załącznik nr 3/6 do SIWZ 6. W zakresie zadania nr 1 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/1 wyłącznie dla komputerów PC, w przypadku pozostałych urządzeń (monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów) wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 2 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/2 wyłącznie dla terminali graficznych, w przypadku monitorów, wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 3 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/3 wyłącznie dla komputerów PC, w przypadku monitorów oraz skanerów wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 4 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/4. W zakresie zadania nr 5 wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnych modeli (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych) ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 6 wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu drukarki ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 7 wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnych modeli serwerów ze strony internetowej producenta. 7. Deklaracja zgodności dla zadania nr 1, komputery: CE, ISO 9296, monitory: CE, Energy Star; drukarki z duplexem: CE, urządzenia wielofunkcyjne: CE, Energy Star, RoHS, skanery: CE, Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 2, terminale: CE, monitory: CE, Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 3, komputery: CE, ISO 9296, monitory: CE, skanery: CE, Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 4, notebooki: Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 5, drukarki z duplexem: CE, drukarka przenośna: Energy Star, drukarka dla programu WinFax: EN60950, Energy Star, drukarka laserowa A3: CE, Energy Star, RoHS, drukarka laserowa kolorowa: CE, EN60950, Energy Star, urządzenia wielofunkcyjne: CE, Energy Star, RoHS Deklaracja zgodności dla zadania nr 6: Energy Star, CE. Deklaracja zgodności dla zadania nr 7: Deklaracja zgodności bezpieczeństwa CE. 8. Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - dla zadania nr 1 i 3 (zestawy komputerowe) co najmniej 2 dostawy o wartości 40 000 zł, dla zadania nr 5 (drukarki) co najmniej 2 dostawy o wartości 30 000 zł, dla zadania nr 2 (terminale graficzne) co najmniej 2 dostawy o wartości 10 000zł, zadanie nr 4 (notebooki) co najmniej 2 dostawy o wartości 50 000 zł, dla zadania nr 6 (serwery) co najmniej 2 dostawy o wartości 30 000 zł, oraz załączenia przynajmniej jednego dokumentu (dla każdego zadania odrębnie) potwierdzającego , że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowy: zadanie nr 1 - Załącznik nr 3/1, zadanie nr 2 - Załącznik nr 3/2, zadanie nr 3 - Załącznik nr 3/3, zadanie nr 4 - Załącznik nr 3/4, zadanie nr 5 - Załącznik nr 3/5, zadanie nr 6 - Załącznik nr 3/6 do SIWZ. 3. W zakresie zadania nr 1 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/1 wyłącznie dla komputerów PC, w przypadku pozostałych urządzeń (monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów) wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 2 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/2 wyłącznie dla terminali graficznych, w przypadku monitorów, wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 3 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/3 wyłącznie dla komputerów PC, w przypadku monitorów, wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 4 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik 4/4. W zakresie zadania nr 5 wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnych modeli (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych) ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 6 wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnego modelu drukarki ze strony internetowej producenta. W zakresie zadania nr 7 wymaga się złożenia opisu czyli wydruku specyfikacji danych technicznych konkretnych modeli serwerów ze strony internetowej producenta. 4. Deklaracja zgodności dla zadania nr 1, komputery: CE, ISO 9296, monitory: CE, Energy Star; drukarki z duplexem: CE, urządzenia wielofunkcyjne: CE, Energy Star, RoHS, skanery: CE, Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 2, terminale: CE, monitory: CE, Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 3, komputery: CE, ISO 9296, monitory: CE, skanery: CE, Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 4, notebooki: Energy Star. Deklaracja zgodności dla zadania nr 5, drukarki z duplexem: CE, drukarka przenośna: Energy Star, drukarka dla programu WinFax: EN60950, Energy Star, drukarka laserowa A3: CE, Energy Star, RoHS, drukarka laserowa kolorowa: CE, EN60950, Energy Star, urządzenia wielofunkcyjne: CE, Energy Star, RoHS Deklaracja zgodności dla zadania nr 6: Energy Star, CE. Deklaracja zgodności dla zadania nr 7: Deklaracja zgodności bezpieczeństwa CE. 5. Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - dla zadania nr 1 i 3 (zestawy komputerowe) co najmniej 2 dostawy o wartości 40 000 zł, dla zadania nr 5 (drukarki) co najmniej 2 dostawy o wartości 30 000 zł, dla zadania nr 2 (terminale graficzne) co najmniej 2 dostawy o wartości 10 000zł, zadanie nr 4 (notebooki) co najmniej 2 dostawy o wartości 50 000 zł, dla zadania nr 6 (serwery) co najmniej 2 dostawy o wartości 30 000 zł, oraz załączenia przynajmniej jednego dokumentu (dla każdego zadania odrębnie) potwierdzającego , że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością. DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 6. Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 009.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery, monitory, drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery PC - 8 sztuk, monitory - 8 sztuk, drukarki z duplexem - 6 sztuk, urządzenia wielofunkcyjne - 2 sztuki, skaner płaski (z szybą) - 4 sztuki. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Terminale graficzne, monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terminale graficzne - 11 sztuk, monitory - 11 sztuk. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputery, monitory, skanera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery PC - 13 sztuk, komputery PC w małych obudowach - 9 sztuk, komputery PC z nagrywarkami CD/DVD - 7 sztuk, monitory - 34 sztuki, skanery z podajnikiem - 2 sztuki. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki 14 cali - 31 sztuki, notebooki 12 cali - 2 sztuk. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki z duplexem - 8 sztuk, drukarka przenośna do notebooka - 1 sztuka, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka, urządzenia wielofunkcyjne - 5 sztuk. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drukarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka współpracująca z programem WinFax - 1 sztuka. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serwery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer typu A - 2 sztuki, serwer typu B - 2 sztuki, serwer typu C - 1 sztuka. Szczegółowy opis wg Załącznika A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.