eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › szkolenie pn. Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Gołdap: szkolenie pn. Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz
Numer ogłoszenia: 27711 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45184 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie pn. Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. /Posadzkarz z elementami wykończenia wnętrz/ dla 10 osobowej grupy bezrobotnych. 2. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze posadzkarza z umiejętnością stosowania nowoczesnych technologii wykończeniowych w budownictwie. 3. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w formie kursu, w wymiarze 190 godzin zegarowych (łącznie z egzaminem), obejmujących 45 godz. zajęć teoretycznych i 145 godz. zajęć praktycznych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 4. Szkolenie będzie realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia będą odbywały się w okresie od poniedziałku do piątku. Liczba godzin szkolenia nie przekroczy 8 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia beda przeprowadzone w godzinach od 8.00 do 16.00. W każdym dniu trwania szkolenia Wykonawca będzie prowadzić dziennik zajęć teoretycznych i praktycznych oraz listę obecności uczestników szkolenia. 5. Program szkolenia został opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z póżn.zm.) i uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl 6. Program szkolenia obejmuje zagadnienia: a) zajęcia teoretyczne z zakresu: technologia wykonywania prac posadzkarskich i wykończeniowych w budownictwie, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz ochrona przeciwpożarowa, maszynoznawstwo i materiałoznawstwo. b) zajęcia praktyczne z zakresu: - przygotowanie podłoża i położenie terakoty wraz z cokołem gat. I - 39 m2, - malowanie i wyrównanie ścian i sufitów farbą białą do pomieszczeń odporną na zmywanie i ścieranie - 157 m2, - demontaż stolarki drzwiowej - 2szt, - wstawienie drzwi -2 szt. o wymiarach szer. 90 cm, wys. 2 m wraz z ościeżnicami ( MDF) z jednoczesnym wykonaniem nadproża oraz obróbką , - malowanie ścian farbą do pomieszczeń odporną na zmywanie i ścieranie (kolor) - 50 m2, - malowanie sufitów (biały): 22 m2 , - położenie wykładziny dywanowej: 31 m2, - położenie listwy przypodłogowej: 12 m2 . 7. W preliminarzu kosztów szkolenia ujęto zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych. 8. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Kościuszki 25,19-500 Gołdap. 9. Miejsce zajęć praktycznych: pomieszczenia w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18. 10. Zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone w 1 grupie 10-osobowej. W trakcie odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały i narzędzia budowlane do przeprowadzenia szkolenia oraz dostęp do pomieszczenia sanitarnego i socjalnego. 11. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia, adekwatne do treści szkolenia, umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej jeden podręcznik lub skrypt szkoleniowy w wersji drukowanej- minimum zbindowany związany z tematyką szkolenia, notatnik zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 ołówek, 1 teczkę. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 12. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej spodnie, bluzę, rękawiczki ochronne i środki czystości. Odzież ochronną przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem w pierwszym dniu zajęć praktycznych i będzie stanowiła po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 13. Wykonawca zapewni każdego dnia, w czasie trwania przerw, catering w postaci: kawa, herbata, ciastka. 14. Wykonawca po zrealizowaniu planu nauczania, zorganizuje egzamin końcowy. 15. Po ukończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia OMEGA Piotr Stefanowicz, ul. Parkowa 9, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25625,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.