eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa i Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz robót polegających na demontażu i montażu okien z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych w budynku administracyjnym w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-30

Tarnów: Dostawa i Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz robót polegających na demontażu i montażu okien z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych w budynku administracyjnym w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5.
Numer ogłoszenia: 276914 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250012 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz robót polegających na demontażu i montażu okien z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych w budynku administracyjnym w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa i Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz robót polegających na demontażu i montażu okien z obróbką ościeży, wymianą parapetów zewnętrznych w budynku administracyjnym w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - zał. nr 9 do SIWZ ( zawiera orientacyjne ilości i wymiary- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania swoich pomiarów okien i parapetów. - zał. nr 10 przedmiar robót. 1.2 Zakres prac niezbędnych do wymiany stolarki okiennej z PCV Przewidziano do wykonania następujące roboty: -demontaż istniejącej stolarki okiennej, -demontaż podokienników zewnętrznych, -osadzenie, wstępna obróbka okien z PCV, malowanie uzupełniające farbami emulsyjnymi ( wg . kolorystyki pomieszczeń), -montaż nowej stolarki z PCV - ilość, rodzaj i parametry stolarki wg załączonego zestawienia zał .nr 9 -montaż parapetów zewnętrznych. - blacha powlekana, -wywiezienie odpadów na wysypisko śmieci. -w przypadku uszkodzeń parapetów wewnętrznych należy przewidzieć malowanie. Wykonawca jest zobowiązany w trakcie prowadzenia prac, do zabezpieczenia pomieszczeń i urządzeń tam znajdujących się . Wymagana ogólne: -niezbędna wizja lokalna przed sporządzeniem oferty, -koniecznie dokonać należy szczegółowych obmiarów na obiekcie, -materiał PCV, kolor biały, -materiały użyte do prac muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, -minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane - 36 miesięcy, -minimalny wymagany okres gwarancji na stolarkę okienną - 60 miesięcy, -profil minimum 5 - komorowy, -szyba o współczynniku k < 1,0 -profil o podwyższonej sztywności, -wzmocnienia stalowe zamknięte na całej objętości ramy i skrzydła, -produkt produkowany zgodnie z normami europejskimi, -parapet stalowy powlekany (brąz) + końcówki -listwy wykończeniowe PCV. 1.3 Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z wytycznymi istotnych warunków zamówienia, poleceniami inspektora nadzoru. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa WOL-BUD Wojciech Wolański, Ul. Leśna 17A, 33-130 Radłów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65599,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59499,53

  • Oferta z najniższą ceną: 59499,53 / Oferta z najwyższą ceną: 69981,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.