eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa warzyw, owoców i kiszonek



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Poznań: Dostawa warzyw, owoców i kiszonek
Numer ogłoszenia: 276809 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, owoców i kiszonek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 L.p. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. botwina Pęk 700 2 buraki Kg 4 450 3 cebula Kg 1 200 4 kalafior Szt. 400 5 kalarepa Szt. 120 6 kapusta biała Kg 1 000 7 kapusta biała młoda Szt. 400 8 kapusta modra młoda Szt. 50 9 kapusta modra Kg 520 10 koperek zielony Pęk 4 650 11 marchew Kg 8 300 12 ogórek zielony Kg 320 13 papryka czerwona Kg 100 14 pietruszka korzeń Kg 1 800 15 pietruszka natka Pęk 6 000 16 pomidor Kg 1 200 17 por Kg 200 18 sałata Szt. 1 600 19 seler Kg 3 000 20 ziemniaki Kg 40 000 21 rzodkiewka Pęk 150 22 kapusta pekińska Szt. 100 23 pieczarki Kg 300 24 fasola jaś średnia Kg 350 25 fasola szparagowa Kg 150 26 groch łuszczony Kg 130 27 truskawka świeża Kg 60 28 jabłka świeże Kg 1 000 29 wiśnia świeża Kg 40 30 szczypior Pęk 120 Pakiet nr 2 Kiszonki j.m. ilość 1 kapusta kiszona Kg 1100 2 ogórek kiszony Kg 1300.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.00.0 - Warzywa 32.22.00.0 - Owoce i orzechy 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego bud. O pok 5a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Ogólna Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czas trwania umowy 12 miesięcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 L.p. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. botwina Pęk 700 2 buraki Kg 4 450 3 cebula Kg 1 200 4 kalafior Szt. 400 5 kalarepa Szt. 120 6 kapusta biała Kg 1 000 7 kapusta biała młoda Szt. 400 8 kapusta modra młoda Szt. 50 9 kapusta modra Kg 520 10 koperek zielony Pęk 4 650 11 marchew Kg 8 300 12 ogórek zielony Kg 320 13 papryka czerwona Kg 100 14 pietruszka korzeń Kg 1 800 15 pietruszka natka Pęk 6 000 16 pomidor Kg 1 200 17 por Kg 200 18 sałata Szt. 1 600 19 seler Kg 3 000 20 ziemniaki Kg 40 000 21 rzodkiewka Pęk 150 22 kapusta pekińska Szt. 100 23 pieczarki Kg 300 24 fasola jaś średnia Kg 350 25 fasola szparagowa Kg 150 26 groch łuszczony Kg 130 27 truskawka świeża Kg 60 28 jabłka świeże Kg 1 000 29 wiśnia świeża Kg 40 30 szczypior Pęk 120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Kiszonki j.m. ilość 1 kapusta kiszona Kg 1100 2 ogórek kiszony Kg 1300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.