Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Tarnów: sukcesywna dostawa : szkła ,plastików , sprzętu pomocniczego i noży do mikrotomu
Numer ogłoszenia: 27679 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa : szkła ,plastików , sprzętu pomocniczego i noży do mikrotomu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa : szkła ,plastików , sprzętu pomocniczego i noży do mikrotomu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. oświadczenie, Wykonawcy iż jest w posiadaniu dokumentów dopuszczajacych do obrotu oferowane produkty 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( np. materiały informacyjne, katalogi oferowanego asortymentu zawierajace dokładny opis)potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SiWZ - dotyczy Zakresu nr 5 3. próbki 3 szt noży - dot. Zakresu Nr 5
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
). Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrz która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2). oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 10:00, miejsce: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Żarówki do mikroskopu Jenamed 2 szt. 2 Żarówki do mikroskopu Nicon 2 szt. 3 Żarówki do mikroskopu PrimoStar 2 szt. 4 Żarówki do mikroskopu Olympus 2 szt. 5 Żarówki do mikroskopu Biolar 20 szt. 6 Folia aluminiowa 20 m 12 szt. 7 Rysik do pisania na szkle 6 szt. 8 Koszyki druciane na probówki 150x150x150 10 szt. 9 Koszyki druciane na probówki 90x90x90 15 szt. 10 Kasety do przechowywania preparatów szpiku i krwi obwodowej (na szkiełka podstawowe), na 100 preparatów 18 szt. 11 Parafilm w rolce 12 rolek 12 Pojemnik do barwienia rozmazów - poziomy na 10 szkiełek 10 szt. 13 Sączki filtracyjne 125 mm op = 100 szt 5 op. 14 Sączki filtracyjne 185 mm op=100 szt 5 op. 15 Sączki filtracyjne 240 mm op=100szt 5 op 16 Statyw do automatycznych pipet mechanicznych 8 szt. Pipety automatyczne nastawne z wyrzutnikiem o poj. : 17 100ul -1000ul 7 sz 18 500ul 5 szt 19 10ul - 100 ul 7 szt 20 200ul 6 szt 21 1000ul - 5000ul 6 szt 22 20-200 ul 7 szt 23 1000 ul 2 szt 24 Uchwyt do ez metalowych (aluminiowy dł 175mm) 3 szt 25 Eza bakteriologiczna platynowa 1 ul ciężar w gr 0,47 3 szt 26 Eza metalowa śr 5 mm nie kalibrowana z uchwytem aluminiowym 5 szt 27 Dozownik butelkowy Ceramus zakres dozowania 1,0-5,0ml 3 szt 28 Uchwyt do probówek 175 mm drewniany 10 szt 29 Sumator hematologiczny 24 kanałowy 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastiki laboratoryjne jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik na mocz jałowy 120 ml pojedynczo pakowany 22 000 szt. 2 Wymazówki z podłożem transportowym Amies jałowe do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów( z podaniem czasu zabezpieczającego przeżycie bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów) 20 000 szt. 3 Bagietki plastikowe 3 000 szt. 4 Końcówka do pipet automatycznych uniwersalna 5000?l 1 000 szt. 5 Końcówki do pipet żółte 55 000 szt. 6 Końcówki do pipet niebieskie 42 000 szt. 7 Kuwety do Epolla jednorazowe (4 ml) 3 000 szt. 8 Naczyńka wagowe 30 x 35 ( 15 ml ) 10 szt. 9 Naczyńka wagowe 40 x 40 10 szt. 10 Pałeczki plastikowe z wacikiem w probówce jałowej bez podłoża 14 000 szt. 11 Pipety z polietylenu nie jałowe przeznaczone do przenoszenia badanych próbek (harmonijkowe) 8 000 szt. 12 Probówki 10 ml (16x100)do wirowania moczu okrągłodenne bez kołnierza przeźroczyste 74 000 szt. 13 Korki karbowane odpowiednie do w/w probówek 70 000 szt. 14 Probówka 5 ml (12x75mm) okrągłodenna 20 000 szt 15 Korki karbowane odpowiednie do w/w probówek 20 000 szt 16 Probówki Eppendorfa do osmometru f.Trident 2 000 szt. 17 Probówki Eppendorfa 10 000 szt. 18 Probówki Eppendorfa 1,5 ml poj 5 000 szt 19 Probówki Eppendorfa 2 ml poj 500 szt 20 Pojemnik plastikowy na mocz 120 ml z nakrętka poj 71 000 szt 21 Pojemnik na kał 30 ml 11 000 szt 22 Probówka z poliestru przeźroczystego o poj 4 ml 120 000 szt 23 Probówki z poliestru przeźroczystego o poj 10 ml 5 000 szt 24 Podajnik-pojemniki na końcówki (typu but) 10 szt. 25 Tryskawka plastikowa miękkie pojemność 250 ml 20 szt. 26 Ezy jednorazowe sterylne o poj 1 ul pakowane po 20 szt 8 000 szt 27 Zlewki plastikowe poj 250ml 50 szt 28 Zlewki plastikowe poj 400ml 50 szt 29 Zlewki plastikowe poj 600ml 50 szt 30 Cumelki gumowe do pipet 3 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kolba płaskodenna 1000 ml wąska szyja 2 szt. 2 Kolba płaskodenna 250 ml wąska szyja 5 szt. 3 Cylindry 50 ml 10 szt. 4 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 100 ml 33 szt. 5 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 1000 ml 2 szt. 6 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 250 ml 21 szt. 7 Kapilary heparynowe do wirówek hematokrytowych dł. 75 mm.; fi zew. 1,4 ; fi wew - 0,8; poj. - 37ul op=1000 20 op. 8 Komora Seyka szklana 21 szt. 9 Komory Burkera 2 szt. 10 Pipety szkalne Pasteura 20 000 szt 11 Urometry 1,000 - 1,030 10 szt. 12 Zlewka 250 ml 40 szt. 13 Zlewki 500 ml 35 szt. 14 Probówki szklane 16 x 100 5 000 szt. 15 Probówki szklane 12 x 100 1 500 szt Kolbki szklane stożkowe z szeroką szyjką: 16 250 ml 2 szt 17 100 ml 2 szt 18 Kolbki szklane płaskodenne z szeroką szyjką 50 ml 15 szt. 19 Kolbki szklane płaskodenne z wąską szyjką 50 ml 10 szt. Lejki szklane 20 fi 70 10szt 21 fi 120 6 szt 22 Bagietki szklane z łopatką śr 4 mm dł 30 cm 45 szt. 23 Kolba Erlenmayera 1000 ml płaskodenna z szeroka szyjką 20 szt 24 Kolba Erlenmayera 2000 ml płaskodenna z szeroka szyjką 10 szt 25 Zlewka 50ml z wylewem niska skalowana 50 szt 26 Zlewka 250ml z wylewem niska skalowana 20 szt 27 Zlewka 500ml z wylewem niska skalowana 100 szt 28 Zlewka 100ml z wylewem niska skalowana 50 szt 29 Lejki szklane do szybkiej filtracji fi55 5 szt. Butelki na odczynniki ze szkła ciemnego, z korkie szlifowanym, z szeroką szyjką. 30 100ml. 10szt 31 250ml 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkiełka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkiełka szklane podstawowe (odtłuszczone) 30 000 szt. 2 Szkiełka szklane podstawowe szlifowane 90o (odtłuszczone) 3 000 szt. 3 Szkiełka nakrywkowe do komory Burkera 20 x 26 # 4 60 szt. 4 Szkiełka podstawowe dwustronnie matowione 76 x 26 mm 60 000 szt 5 Szkiełka nakrywkowe 20 x 20 # 1 5 000 szt. 6 Szkiełka nakrywkowe 24 x 50 # 0,13-0,17 70 000 szt 7 Szkiełka nakrywkowe 24 x 50 6 000 szt 8 Szkielka Super Frost lub równoważne 6 000 szt 9 Szkiełka nakrywkowe 20x20 # 0,17 50 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Noże do mikrotomu N35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Noże do mikrotomu N35, wykonane ze stali nierdzewnej o wysokiej jakości i specjalnie utwardzonych krawędziach. Przeznaczone szczególnie do cięcia tkanek twardych jak również tkanek miękkich i biopsji, a także do cięcia taśmy po trymowaniu. Wyróżniające się długą żywotnością. Wymaga się aby abym jednym ostrzem można było trymować i skroić od 15 do 20 bloczków, uzyskując preparaty o jakości odpowiedniej do oceny mikroskopowej (Wykonawca dołączy do oferty 3 szt. noży) op. 50 szt. 12 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Realizacja prac poscaleniowych w dzielnicy Klikowa"
- Usługa ubezpieczenia Gminy Tarnów oraz jednostek podległych
- Etap III: .Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Uszorstnienie płyty rynku"
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. 1-go Maja 1 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wymazówek i materiałów jednorazowych dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa testów antygen Combo (SARS, Cov-2, Influenza, RSV) dla potrzeb POZ-ów oraz Oddziałów Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem systemu treningowego oraz pasków testowych
- Zakup i sukcesywne dostawy: krążków i pasków do antybiogramów, drobny sprzęt laboratoryjny,odczynniki i drobny sprzęt do aparatu Maldi Biotyper używany w Zakładzie Mikrobiologii Klinicznej
- ZP/CZD/147/25 Dostawa materiałów do sterylizacji - 25 pakietów
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





