eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywcza › remont Szkoły Podstawowej w Babicach



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27676

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krzywcza: remont Szkoły Podstawowej w Babicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Krzywcza, do kontaktów: Bogusław Czech, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6711486 w. 29, fax 016 6727430, e-mail: ugkrzywcza@poczta.wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugkrzywcza.pu.pl Adres profilu nabywcy (URL): bip.ugkrzywcza.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont Szkoły Podstawowej w Babicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Babice, gmina Krzywcza, pow. Przemyśl, woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont Szkoły Podstawowej w Babicach, w zakresie: - instalacja wodno-kan i c.o. - roboty remontowo-budowlane, - instalacja elektryczna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobom budowlanym dopuszczonym do obrotu i stosowaniu w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Instalacja wodno-kan i c.o. Roboty remontowo-budowlane, Instalacje elektryczne 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 22.06.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 8 000,00 PLN wnoszone może być w jednej lub kilku formach przewidzianych ustawą Pzp (art. 45) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadania o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych odpowiadające swoim rodzajem i właściwością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i ftnansowej zapewniającej wykonania zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlano - montażowej) 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt 1: - ppkt 1.1, 1. i 1.4 spełnić i udokumentować musi każdy wykonawca - ppkt 1.2 należy spełnić i udokumentować łącznie. Wadium wnosi jeden wykonawca. 3. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6, żądanych przez zamawiającego i potwierdzających spełnienia tych warunków. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia. 5. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt. 6 (wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) to po nieskutecznym wezwaniu do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. Do formularza należy dołączyć kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę. Załącznik nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Załącznik nr 3 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 4 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 5 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej 3 zadania o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz zalączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 7 - Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 8 - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca dołączy aktualny dokument potwierdzający wpisanie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Załącznik nr 9 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (budowlano montażowej). Załącznik nr 10 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 11 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wynikającego z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 12 - Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób dzialającej/działających w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne pod rygorem odrzucenia oferty (jezeli dotyczy); Załącznik nr 13 - Kserokopia dokumentu wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugkrzywcza.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Urząd Gminy Krzywcza pok. Nr 6 lub przesyłka pocztowa za pobraniem. Kasa Urzędu Gminy Krzywcza - gotówka lub zaliczenie pocztowe. Opłata dotyczy SIWZ w wersji drukowanej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 11.07.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Krzywcza pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.