Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Wrocław: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Remontu polegającego na odnowie nawierzchni drogi krajowej nr 3 pomiędzy miejscowościami Paszowice i Bolków na odcinkach od km 420+300 do km 425+500 i od km 432+868 do km 433+850.
Numer ogłoszenia: 276738 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Remontu polegającego na odnowie nawierzchni drogi krajowej nr 3 pomiędzy miejscowościami Paszowice i Bolków na odcinkach od km 420+300 do km 425+500 i od km 432+868 do km 433+850..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Remontu polegającego na odnowie nawierzchni drogi krajowej nr 3 pomiędzy miejscowościami Paszowice i Bolków na odcinkach od km 420+300 do km 425+500 i od km 432+868 do km 433+850. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została zrealizowana w terminie: 41 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych w tym: -4 miesiące - wykonanie robót budowlanych, -1 miesiąc - rozliczenie końcowe, -36 miesięcy - okres gwarancji (przeglądy 2 razy w roku). Na życzenie Wykonawcy wyrażone na piśmie lub drogą elektroniczną Dokumentację przetargową, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i Przedmiar robót w formie wydruków Wykonawca otrzyma odpłatnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania bezpośrednio do: Konsorcjum firm: Spółka cywilna Reprocentrum i spółka jawna Mimar, 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 31, adres elektroniczny: gddkia@reprocentrum.pl Informując jednocześnie Zamawiającego o zakupie wersji papierowej dokumentacji technicznej w reprocentrum. Koszt nabycia dokumentacji technicznej wynosi 351,00 zł. SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 41.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. II. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN, 2)posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące: 1.1. Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, pełniący jednocześnie funkcję Inspektora Nadzoru robót drogowych: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg; - pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru, Rezydenta lub inspektora nadzoru na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G o wartości robót budowlanych brutto minimum 8 000 000,00 zł; 1.2. Inspektor Nadzoru Robót Kanalizacyjnych a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie: - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży kanalizacyjnej 1.3. Geodeta a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac geodezyjnych. 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski nad robotami polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie drogi oraz, że łączna wartość tych usług wyniosła brutto minimum 200 000 zł, - pełnił nadzór inwestorski nad co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G, o wartości robót budowlanych brutto minimum 8 000 000,00 zł; 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1-3 muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt II.1 - II.2 Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. II.1 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. 2 Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. 3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 9.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 3 - 5 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę . 11. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego należy przeliczyć : a) dla Przychodu wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego, b) dla posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu c) dla doświadczenia Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego i doświadczenia Wykonawcy wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śl. 186, pok.203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śl. 186, pok.106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





