eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa urządzeń powielających i niszczarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Wrocław: Dostawa urządzeń powielających i niszczarek
Numer ogłoszenia: 276703 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182773 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń powielających i niszczarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń powielających i niszczarek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Świadczenie bezpłatnych usług związanych z eksploatacją kserokopiarek w okresie 36 miesięcy, zwanych dalej serwisem gwarancyjnym kserokopiarek. 2.2. Świadczenie bezpłatnych usług związanych z eksploatacją niszczarek w okresie 24 miesięcy, zwanych dalej serwisem gwarancyjnym niszczarek. 2.3. Przez wykonanie dostawy kserokopiarek i niszczarek rozumie się: 2.3.1. dostarczenie kserokopiarki i niszczarki pod adres wskazanych przez zamawiającego, zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego, 2.3.2. wniesienie kopiarki i niszczarki do pomieszczenia docelowego wskazanego przez Zamawiającego, 2.3.3. podłączenie i uruchomienie urządzenia, 2.3.4. przeszkolenie dwóch pracowników w zakresie obsługi urządzenia, 2.3.5. przekazanie dokumentów, w tym instrukcji obsługi w języku polskim, 2.4. Przez wykonanie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego kserokopiarek rozumie się: 2.4.1. sprawdzanie i czyszczenie wewnętrzne kserokopiarki, 2.4.2. wymiana części i podzespołów zużytych w toku normalnej pracy urządzenia (np. bębna) lub części i podzespołów uszkodzonych nie z winy użytkownika, 2.4.3. konserwacje i naprawy niezbędne do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego funkcjonowania kserokopiarek i utrzymania stałej jakości kopii oraz wymianę uszkodzonych (nie z winy użytkownika) lub zużywających się części i podzespołów, 2.4.4. okresowe przeglądy kserokopiarki, zgodnie z zaleceniami producenta, 2.4.5. usunięcie zgłoszonych wad w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia, a w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, w terminie dłuższym, jednak gdyby wada nie była możliwa do usunięcia w terminie 4 dni od daty jej zgłoszenia, Wykonawca ma obowiązek na czas naprawy zapewnić kserokopiarkę o nie gorszych parametrach niż naprawiana, 2.4.6. używać tylko części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do zastosowania przez producenta urządzenia, 2.4.7. uporządkować miejsce wykonania usług po ich zakończeniu, 2.4.8. odebrać celem utylizacji wszelkie zdemontowane części lub podzespoły, w tym zużyte tonery, 2.4.9. kontrola i ocena stanu technicznego kserokopiarki, 2.4.10. założenia i prowadzenia przez Wykonawcę książki serwisowej w miejscu użytkowania kserokopiarki. 2.5. Przez wykonanie serwisu gwarancyjnego niszczarek rozumie się: 2.5.1. sprawdzanie i czyszczenie wewnętrzne niszczarki, 2.5.2. wymiana części i podzespołów zużytych w toku normalnej pracy urządzenia lub uszkodzonych nie z winy użytkownika, 2.5.3. konserwacje i naprawy niezbędne do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego funkcjonowania niszczarek oraz wymianę uszkodzonych (nie z winy użytkownika) lub zużywających się części i podzespołów, 2.5.4. okresowe przeglądy niszczarek, zgodnie zaleceniami producenta, 2.5.5. usunięcie zgłoszonych wad w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia, a w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, w terminie dłuższym, jednak gdyby wada nie była możliwa do usunięcia w terminie 4 dni od daty jej zgłoszenia, Wykonawca ma obowiązek na czas naprawy zapewnić niszczarkę o nie gorszych parametrach niż naprawiana, 2.5.6. używać tylko części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do zastosowania przez producenta urządzenia, 2.5.7. uporządkować miejsce wykonania usług po ich zakończeniu, 2.5.8. odebrać celem utylizacji wszelkie zdemontowane części lub podzespoły, 2.5.9. założenia i prowadzenia przez Wykonawcę książki serwisowej w miejscu użytkowania niszczarki. 3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i charakterystykę oraz minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w formularzu ofertowym - załącznik numer 1 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 5.1. 30121100-4 - Fotokopiarki. 5.2. 30191400-8 - Niszczarki. 5.3. 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego. 6. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.19.14.00-8, 50.30.00.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.19.14.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stan-Mit-Serwis Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 WROCLAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164119,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146436,42

  • Oferta z najniższą ceną: 146436,42 / Oferta z najwyższą ceną: 244031,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.