eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZakup iluminacji świątecznych



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Dąbrowa Górnicza: Zakup iluminacji świątecznych
Numer ogłoszenia: 276691 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup iluminacji świątecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup iluminacji świątecznych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego na adres wskazany w pkt. 1 SIWZ. 2) Wykonawca winien określić całkowity koszt wykonania zamówienia wraz z transportem, dostawą, serwisowaniem w okresie gwarancji. 3) Dostawa jednorazowa wszystkich elementów zgodnie z przedmiotem zamówienia. 4) Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii elementu lub całego symbolu iluminacji świątecznej, jest zobowiązany w terminie 48 godzin od powiadomienia go o awarii (pismem, faksem, telefonicznie) do jej usunięcia. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w wyznaczonym czasie, Wykonawca na ten czas zapewni inny element (cały symbol) o wymiarach, kształcie, parametrach jak uszkodzony element-symbol. Koszty dojazdu, dostarczenia uszkodzonego urządzenia do serwisu, jego ponowny montaż w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. Wykonawca wystawi jedną fakturę po zakończeniu realizacji całego zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie protokołów odbioru całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapłaci fakturę w terminie do 30 dni od jej dostarczenia do Zamawiającego. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, składający się z elementów iluminacji świątecznych. Elementy iluminacji świątecznych mają prezentować zróżnicowane symbole świąt Bożego Narodzenia (przedstawiające symbol mikołaja, choinki, gwiazdy, bombki, renifera.). A.Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,40m, szerokość 1m, przypominające kształtem choinkę i gałązkę choinki - po 20 sztuk każdego symbolu - łącznie 40 sztuk. B. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,80m, szerokość 1,10m, przypominające kształtem symbol świąt: mikołaja - 3 szt.; dzwonek - 2 szt.; bombkę - 2 szt.; gwiazdę - 3 szt.- łącznie 10 sztuk. C. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1m, szerokość 1m, przypominające kształtem zwierzątko bożonarodzeniowe - renifer - 40 sztuk. D. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,60m, szerokość 1,40m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja, dzwonek, bombkę, gwiazdę - po 5 sztuk każdego symbolu - łącznie 20 sztuk. E. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,70m, szerokość 2m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja - 2 szt.; dzwonek - 3 szt.; bombkę - 3 szt.; gwiazdę - 2 szt. - łącznie 10 sztuk. F. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 3,90m, szerokość 1,60m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja - 3 szt.; dzwonek - 3 szt.; bombkę - 2 szt.; gwiazdę - 2 szt. - łącznie 10 sztuk. G. Symbole iluminacji świątecznych, składających się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,40m, szerokość 1m, przypominające kształtem symbol świąt np. mikołaja, dzwonek, bombkę, gwiazdę - po 10 sztuk każdego symbolu - łącznie 40 sztuk. H. Symbole iluminacji świątecznych, składających się z elementów linowo-elewacyjnych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,30m, szerokość 6m, w kształcie napisu -Do siego roku -lub innym napisem związanym ze świętem bożonarodzeniowym - 1 sztuka. I. Symbole iluminacji świątecznych, składających się z elementów słupowych z wypełnieniem o wymiarach: wysokość 1,60m, szerokość 1,30m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja - 9 szt.; dzwonek - 7 szt.; bombkę - 7 szt.; gwiazdę - 7 szt. - łącznie 30 sztuk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dyponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w Art. 24 ust. 1-2 Ustawy. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: -spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę-osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną notarialnie. 2. Oświadczenie, stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik Nr 3 SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1. Wykaz nie mniej niż 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, każda o wartości minimum 70.000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 4 SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawy należycie wykonane na rzecz innych Zamawiiających. 2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w punkcie 9.2.1 SIWZ zostały wykonane należycie (np. 2 referencje). III. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. IV. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą próbki. 1. Próbki w postaci symboli świątecznych składające się z: a). elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,40m, szerokość 1m, przypominające kształtem choinkę i gałązkę choinki - po 1 sztuce każdego symbolu. b). elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,80m, szerokość 1,10m, przypominające kształtem symbol świąt: mikołaja, dzwonek, bombkę, gwiazdę - po 1sztuce każdego symbolu. Próbki zostaną poddane ocenie: jakość (sposobu i solidności wykonania), estetyka. 2. Próbki - fotografie a). Zdjęcie na płycie CD każdego z wymaganych symboli świątecznych - jedno zdjęcie jeden symbol. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia więcej niż jednego zdjęcia przedstawiającego ten sam symbol świąteczny w różnym ujęciu. Ponad to do oferty należy załączyć: 3. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 4. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. Uwaga: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia nie gorszy niż próbki złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Złożone wraz z ofertą próbki za zgodą Wykonawcy mogą być zaliczone w poczet przyszłej dostawy. Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone próbki - art. 97 ust 2 Ustawy. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.1 oraz 9.1.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.1 oraz 9.1.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 4.1 oraz 4.2 uwag stosuje się odpowiednio. 6. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 10. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed?siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość (sposób i solidność wykonania) - 20
  • 3 - Estetyka - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Komunikacji i Drogownictwa pok. 318 -III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Komunikacji i Drogownictwa pok. 319 -III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 9.1.1 oraz 9.1.3 Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 9.2.1; 9.2.2; 9.3.1; 9.4. - (1 a, b), (2 a); 9.5; 9.6, SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1.2. SIWZ winno zostać podpisane wspólnie -na jednym druku - przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 9.3.1. SIWZ Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej wspólnej polisy. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 4. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.