eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › DOZOROWANIE I OCHRONA MIENIA w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Skierniewice: DOZOROWANIE I OCHRONA MIENIA w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 276677 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, fax. 046 8333186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwarz.skierniewice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa. Nauka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOZOROWANIE I OCHRONA MIENIA w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego (w trybie art.39 Pzp) jest usługa dozorowania i ochrony mienia na obiektach Instytutu Warzywnictwa oznaczonych jako: I) Posterunek nr 1 (stały) -Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 II) Posterunek nr 2 (stały) i 2/1 (sezonowy) -Skierniewice, ul.Rybickiego 15/17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,tj. na dozorowanie i ochronę poszczególnych obiektów (I lub II). Uwaga! Dozorowane obiekty nie podlegają obowiązkowej ochronie z mocy Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wszelkie wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz warunki podane przez Zamawiającego w siwz. W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) Zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze i wartości jak przedmiot zamówienia oraz mają stosowne potwierdzenia o należytym wykonaniu tych zamówień; f) Posiadają odpowiednią polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,-zł, za ewentualne szkody powstałe z tytułu prowadzonej działalności; g) Przyjmą i spełnią wszelkie wymogi podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych; h) Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Zamawiającego, podanymi w siwz. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis z rejestru lub zaświadczenie z ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (6a siwz), b) kserokopie koncesji lub zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówienie jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; c) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podst. art. 44 ustawy Pzp; d) wykaz (wg załącznika nr 3 do siwz) zrealizowanych w ostatnich 3 latach co najmniej 3 usług o podobnym zakresie i wartości jak przedmiot zamówienia oraz załączenie stosownych kserokopii dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (6e siwz); e) kserokopie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę 200.000,-zł, za ewentualne szkody powstałe z tytułu prowadzonej działalności (6f siwz); f) wykaz osób, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia; g) ofertę wykonawcy wraz z oświadczeniami ofertowymi. Spełnienie pozostałych warunków Wykonawcy dokumentują stosownymi załącznikami do ofert, na załączonych do siwz formularzach, jednakże na żądanie Zamawiającego dany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć -najdalej w ciągu siedmiu dni od daty wezwania- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków ustawowych. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości. Dokumenty złożone w języku obcym powinny być składane z tłumaczeniami na język polski. W każdym miejscu oznaczonym znakiem *-na jakimkolwiek załączniku- należy wybrać tylko jedną z opcji pod rygorem odrzucenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dla obiektu I - Jakość usługi 20%; Dla obiektu II - Wielkość gwarantowanych odliczeń z opłat na PFRON 20% - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwarz.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Warzywnictwa im.Emila Chroboczka ul.Konstytucji 3 Maja 1/3 96-100 Skierniewice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Instytutu Warzywnictwa im Emila Chroboczka ul.Konstytucji 3 Maja 1/3 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozorowanie i ochrona mienia w 2009r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posterunek nr 1 (stały)- Skierniewice , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30-5, 98.34.11.40-8, 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość usługi - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozorowanie i ochrona mienia w 2009r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posterunek nr 2 (stały) i 2/1 (sezonowy) - Skierniewice, ul.Rybickiego 15/17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30-5, 98.34.11.40-8, 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wielkość gwarantowanych odliczeń z opłat na PFRON - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.