Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Mława: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO - ŁADOWARKI WYPRODUKOWANEJ
w 2009 ROKU W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z ZOBOWIĄZANIEM DO WYKUPU
Numer ogłoszenia: 276620 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MPDM sp. z o.o. , ul. Warszawska 25A, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543501, faks 023 6550281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://msd.mlawa.bip-gov.info.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO - ŁADOWARKI WYPRODUKOWANEJ w 2009 ROKU W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z ZOBOWIĄZANIEM DO WYKUPU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymagane warunki leasingu - leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, - Leasing w walucie PLN - okres leasingu : 36 równych miesięcznych rat leasingowych, - opłata wstępna (czynsz inicjalny) w wysokości 20% wartości netto przedmiotu (koparko - Ładowarki) powiększona o 22% podatku VAT. Opłata wstępna (czynsz inicjalny) płatna w terminie 3 dni po podpisaniu umowy leasingu. - ewentualna prowizja ( opłata manipulacyjna) płatna jednorazowo wraz z opłatą wstępną (czynsz inicjalny) . - raty leasingowe: miesięczne wyliczenie w oparciu o zmienny WIBOR 1M . Do przygotowania oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 10.08.2009 r - raty leasingowe płatne zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załącznik do umowy leasingu. Raty leasingowe płatne przez Zamawiającego po podpisaniu pozytywnego protokołu odbioru ( protokołu zdawczo - odbiorczego) . Preferowany termin spłaty rat leasingowych: 20-stego danego miesiąca. Pierwsza rata leasingowa płatna przez Zamawiającego we wrześniu br. - ubezpieczenie przedmiotu (koparko - ładowarki) : ubezpieczenie majątkowe wraz z OC . Ubezpieczenie przedmiotu obejmuje ochronę przeciw kradzieżową z terenu nie dozorowanego, nieoświetlonego i nie ogrodzonego. Ubezpieczenie obejmuje cały okres leasingu, płatne przez Zamawiającego miesięcznie w terminach płatności rat leasingowych. OC płatne przez Zamawiającego corocznie na początku każdego kolejnego okresu ubezpieczeniowego (1,2 i 3 roku). - Wartość resztowa (wykup) - w wysokości 1% wartości netto przedmiotu (koparko - ładowarki) powiększona o 22% podatku VAT. Umowa leasingu ma zakładać zobowiązanie do wykupu. Płatność wartości resztowej (wykupu) w terminie 30 dni od wymagalności ostatniej raty leasingowej. - nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych opłat, z wyłączeniem opłat wynikających z przepisów prawa, 2. Wymagane parametry koparko - ładowarki Przeznaczenie: kopanie, plantowanie, ładowanie. Stan techniczny - fabrycznie nowa, rok produkcji 2009 Silnik, Mosty i Kabina pochodzą od jednego producenta, Masa całkowita - 8.600 - 8 700 kg Zbiornik paliwa - 155-165 l długość całkowita - 5,80 - 6,00 m szerokość - 2,30-2,40 m wysokość z kabiną - nie więcej niż 2,90 m rozstaw osi - nie więcej niż 2,25 m parametry robocze ramienia ładowarkowego łyżka o pojemności - min 1,3 m3 wysokość załadunku - powyżej 3,15 m wysokość wyładunku - powyżej 2,65 m kąt wysypu łyżki - min 45 stopni siła skrawania łyżki - 6 000 kg - 6 200 kg siła zrywania na ramionach łyżki - 5 500 kg - 5 700 kg rozstaw wideł - 0,2 - 2,20 m wysokość podnoszenia wideł - 2,80 m - 3,00 m parametry robocze ramienia koparkowego maksymalna głębokość kopania - 5,80 - 6,00 m zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia - 6,5 - 6,60 m zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny - 7,10 - 7,20 m wysokość załadunku - min 4,5m udźwig: z wysuwem - 1.000 kg - 1.100 kg udźwig bez wysuwu - 1 800 kg - 1900 kg siła skrawania łyżki - powyżej 5 500 kg Silnik silnik szesnastozaworowy z turbodoładowaniem pojemność - 4,0 - 4,5 l moc maksymalna - 95 - 105 KM Skrzynia biegów możliwość zmiany biegów pod obciążeniem 4 biegi w przód, 4 w tył sterowanie trzy tryby sterowania maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba, układ hydrostatyczny, możliwość awaryjnego sterowania maszyną zewnętrzna średnica zawracania bez hamowania - 8,5 - 9,5 m zewnętrzna średnica z hamowaniem - 7,5 - 8,5 m Układ hydrauliczny pompa wielotłoczkowa przepływ oleju - 160 - 170 l/min ciśnienie robocze 245 - 255 bar Układ elektryczny przewody spełniające wymogi normy IP69 napięcie 12V Kabina Kabina ROPS/FOPS konstrukcji zapewniającej bezpieczeństwo, dobrą widoczność, ergonomię, niski poziom hałasu oraz komfort pracy dla operatora z ogrzewaniem i wentylacją lusterka zewnętrzne uchylne szyby boczne Koparka powinna posiadać równe koła Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Koparko-ładowarka powinna posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz że jest dopuszczony do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej. Koparko-ładowarka powinna spełniać wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym,. Koparko-ładowarka będzie dostarczona do siedziby zamawiającego do Mławy, na koszt Wykonawcy, Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta lub producentem oferowanego sprzętu, Wykonawca zabezpiecza serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz posiada sieć punktów serwisowych na terenie naszego kraju, najbliższy nie dalej niż 130 km. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące lub 2 000 M/g w zależności co wystąpi wcześniej dla wszystkich elementów i części dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, Którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W przypadku dwóch lub większej liczby Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców powinien spełniać warunki określone w pkt 1. 2) co najmniej jeden Wykonawca powinien spełniać warunki określone pkt 2-4 5.3. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. Umowa konsorcjum winna zawierać: 1) określenie celu gospodarczego 2) oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia , gwarancji, rękojmi, 3) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, 4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://msd.mlawa.bip-gov.info.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MPDM Sp. z o.o.
ul. Warszawska 25A , 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:00, miejsce: za pośrednictwem poczty na adres: Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MPDM Sp. z o.o. ul. Warszawska 25A , 06-500 Mława - osobiście baza Uniszki Cegielnia 30,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzędu Miasta Mława
- Doposażenie pomieszczeń do udzielania świadczeń medycznych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności na lata 2025-2026
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa oleju napędowego w roku 2026
- Odprowadzenie wody opadowej z terenów wokół ul. Promyk, Parkowa, Krajowskiego, Korczaka, Księcia Maciusia I
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup koparki gąsienicowej z zestawem łyżek w przedziale 2,8-3 t z lawetą oraz głowicą obrotowo-uchylną"
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
- Dostawa koparko - ładowarki
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnej ładowarki teleskopowej z wyposażeniem, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





