eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPrzeprowadzenie warsztatów dla osób dorosłych i młodzieży oraz prowadzonych równolegle z nimi zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci rodziców uczestniczących w warsztatach w ramach Projektu Uzupełnienie elementów lokalnego programu opieki nad dzieckiem i rodziną w Powiecie Suwalskim w obszarze prorodzinnych form opieki nad dzieckiem i rodziną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Suwałki: Przeprowadzenie warsztatów dla osób dorosłych i młodzieży oraz prowadzonych równolegle z nimi zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci rodziców uczestniczących w warsztatach w ramach Projektu Uzupełnienie elementów lokalnego programu opieki nad dzieckiem i rodziną w Powiecie Suwalskim w obszarze prorodzinnych form opieki nad dzieckiem i rodziną
Numer ogłoszenia: 276584 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 92 80, faks 0-87565 92 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.suwalski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.suwalski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów dla osób dorosłych i młodzieży oraz prowadzonych równolegle z nimi zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci rodziców uczestniczących w warsztatach w ramach Projektu Uzupełnienie elementów lokalnego programu opieki nad dzieckiem i rodziną w Powiecie Suwalskim w obszarze prorodzinnych form opieki nad dzieckiem i rodziną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla osób dorosłych i młodzieży oraz prowadzonych równolegle z nimi zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci rodziców uczestniczących w warsztatach w ramach Projektu Uzupełnienie elementów lokalnego programu opieki nad dzieckiem i rodziną w Powiecie Suwalskim w obszarze prorodzinnych fom opieki nad dzieckiem i rodziną Formy warsztatów i zajęć psychoedukacyjnych objęte zamówieniem: 1. Warsztat Szkoły dla Rodziców i Wychowawców dla rodzin naturalnych i zastępczych - cykl I 2. Warsztaty psychoedukacyjne prowadzone równolegle z warsztatem Szkoły dla Rodziców i Wychowawców - cykl I 3. Warsztat Szkoły dla Rodziców i Wychowawców dla rodzin naturalnych i zastępczych - cykl II 4. Warsztaty psychoedukacyjne prowadzone równolegle z warsztatem Szkoły dla Rodziców i Wychowawców dla rodzin naturalnych i zastępczych - cykl II 5.Warsztat budowania relacji małżeńskiej - cykl I 6.Warsztaty psychoedukacyjne prowadzone równolegle z warsztatem budowania relacji małżeńskiej -cykl I 7.Warsztat budowania relacji małżeńskiej - cykl II 8.Warsztaty psychoedukacyjne prowadzone równolegle z warsztatem budowania relacji małżeńskiej -cykl II 9.Warsztat budowania relacji partnerskiej bez przemocy dla kobiet 10. Warsztaty psychoedukacyjne prowadzone równolegle z warsztatem budowania relacji partnerskiej bez przemocy dla kobiet 11. Warsztat dla ojców w formie weekendowej - cykl I 12. Warsztat dla ojców w formie weekendowej - cykl II 13. Warsztat psychoedukacyjny TZA dla młodzieży - cykl I 14.Warsztat psychoedukacyjny TZA dla młodzieży - cykl I 15. Warsztat socjoterapeutyczny dla młodzieży gimnazjalnej - cykl I 16.Warsztat socjoterapeutyczny dla młodzieży gimnazjalnej - cykl II.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tzn. w przypadku uprawnień do wykonywania działąlności lub czynności: dyplom studiów wyższych, dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia warsztatów lub zajęć psychoedukacyjnych lub jeśli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada wykaz przeprowadzonych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zajęć o charakterze podobnym do zajęć będących przedmiotem zamówienia a także życiorys zawodowy i dokumenty potwierdzające podane w życiorysie doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku kiedy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą przedkłada wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Program na bazie, którego będą realizowane warsztaty lub zajęcia psychoedukacyjne, upoważnienie do podpisywania oferty (fakultatywnie jeśli nie wynika tego z odrębnych przepisów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mozna dokonać na uzasadniony wniosek wykonawcy lub zamawiającego dot. liczby osób w grupie,terminu realizacji zamówienia oraz miejsca realizacji zamówienia w ,z przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy lub w wyniku zdarzeń losowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Świerkowa 60 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 09:00, miejsce: nie dotyczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.