eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Bełchatów: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 276513 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części (pakiety): PAKIET NR 1 - Zakup uzupełniający do posiadanego napędu ortopedycznego (PowerPro II) w postaci piły oscylacyjnej (umożliwiającej podłączenie do konsoli bez konieczności zakupu dodatkowych elementów) z kompletem ostrzy (małe, duże, średnie) dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej (CPV: 33141700-7) PAKIET NR 2 - Diatermia używana podczas zabiegów operacyjnych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej (CPV: 33161000-6) PAKIET NR 3 - Aparat do terapii fizykalnej bólów pooperacyjnych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej (CPV: 33155000-1) PAKIET NR 4 - Zakup uzupełniający narzędzi ortopedycznych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej - Zestaw do chirurgii ręki - szczegółowy wykaz narzędzi określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (CPV: 33141700-7) PAKIET NR 5 - Zakup uzupełniający narzędzi ortopedycznych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej - Kompaktowy zestaw mini-narzędzi do złamań drobnych kości - szczegółowy wykaz narzędzi określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (CPV: 33183000-6; 33183100-7) PAKIET NR 6 - Zakup uzupełniający narzędzi ortopedycznych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej - Narzędzia artroskopowe - szczegółowy wykaz narzędzi określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (CPV: 33141700-7) PAKIET NR 7 - Zestaw do prób wysiłkowych - bieżnia dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I (CPV: 33123000-8) PAKIET NR 8 - Zestaw do badań holterowskich dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I: a) EKG (4 rekordery) b) Ciśnienia tętniczego (2 rekordery) (CPV: 33123200-0) PAKIET NR 9 - Aparat do kardiowersji i defibrylacji dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I (CPV: 33182100-0) PAKIET NR 10 - Aparat do EKG dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I (CPV: 33123210-3) PAKIET NR 11 - Spirometr do prób czynnościowych układu oddechowego dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I (CPV: 33157400-9) PAKIET NR 12 - Łóżka rehabilitacyjne z materacami i szafkami do sali intensywnego nadzoru (4 sztuki) dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I (CPV: 33192000-2; 33192100-3) PAKIET NR 13 - Kardiomonitory (2 szt.) dla Oddziału chirurgicznego ogólnego oraz monitory (4 szt.) wraz z konsolą do Sali intensywnego nadzoru dla Oddziału chorób wewnętrznych I (CPV: 33195100-4) PAKIET NR 14 - Cystoskop dla Oddziału urologicznego (CPV: 33168100-6) PAKIET NR 15 - Inkubator dla Oddziału neonatologicznego (CPV: 33152000-0) PAKIET NR 16 - Aparat do znieczuleń dla Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii (CPV: 33170000-2) PAKIET NR 17 - Aparat USG dla Oddziału ginekologiczno-położniczego (CPV: 33112200-0).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia / nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2; par. 1 ust. 2 pkt 2 (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz zrealizowanych co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy odpowiadające swoim rodzajem oferowanemu przedmiotowi zamówienia (dostawy dotyczące sprzętu medycznego) o łącznej wartości wskazanych w wykazie zamówień nie mniejszej niż całkowita wartość wynikająca ze złożonej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły odbioru); 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w Sekcji Zamówień Publicznych (pok. nr 92),.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup uzupełniający do posiadanego napędu ortopedycznego (PowerPro II) w postaci piły oscylacyjnej (umożliwiającej podłączenie do konsoli bez konieczności zakupu dodatkowych elementów) z kompletem ostrzy (małe, duże, średnie) dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej (CPV: 33141700-7).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia używana podczas zabiegów operacyjnych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do terapii fizykalnej bólów pooperacyjnych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup uzupełniający narzędzi ortopedycznych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej - Zestaw do chirurgii ręki - szczegółowy wykaz narzędzi określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup uzupełniający narzędzi ortopedycznych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej - Kompaktowy zestaw mini-narzędzi do złamań drobnych kości - szczegółowy wykaz narzędzi określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup uzupełniający narzędzi ortopedycznych dla Oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej - Narzędzia artroskopowe - szczegółowy wykaz narzędzi określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do prób wysiłkowych - bieżnia dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do badań holterowskich dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I: a) EKG (4 rekordery) b) Ciśnienia tętniczego (2 rekordery).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do kardiowersji i defibrylacji dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do EKG dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr do prób czynnościowych układu oddechowego dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka rehabilitacyjne z materacami i szafkami do sali intensywnego nadzoru (4 sztuki) dla potrzeb Oddziału chorób wewnętrznych I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory (2 szt.) dla Oddziału chirurgicznego ogólnego oraz monitory (4 szt.) wraz z konsolą do Sali intensywnego nadzoru dla Oddziału chorób wewnętrznych I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cystoskop dla Oddziału urologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator dla Oddziału neonatologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczuleń dla Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat USG dla Oddziału ginekologiczno-położniczego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Parametry techniczno-funkcjonalne i eksploatacyjne - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.