Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Gdańsk: Budowa placów zabaw w ramach programu Radosna szkoła
- Szkoła Podstawowa nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 276418 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska , ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w ramach programu Radosna szkoła - Szkoła Podstawowa nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw o powierzchni 307,5m2 na terenie Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 -roboty rozbiórkowe i ziemne wraz z wywozem na legalne wysypisko -wykonanie nawierzchni z płyt gumowo-poliuretanowych 50x50 cm, gr. 4,5 cm w kolorze pomarańczowym - 105,50 m2 -wykonanie nawierzchni z płyt gumowo-poliuretanowych 50x50 cm, gr. 8,0 cm w kolorze pomarańczowym - 85,5 m2 -wykonanie nawierzchni z płyt gumowo-poliuretanowych w kolorze niebieskim gr. 4,5 cm - 26 m2 -wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe i zestawy sportowo - rekreacyjne -wykonanie ogrodzenia systemowego z paneli wysokości 1,5 m wraz z furtką - 71,0 mb -wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 6 m2 -mała architektura - ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw -wykonanie nawierzchni trawiastej - 300 m2 -nasadzenia krzewów liściastych - 100 szt. -pielęgnacja trawników i nasadzeń.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwa place zabaw o wartości jednostkowej równej lub większej od 80 000 zł brutto .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich trzech latach obrotowych ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obrót ogółem w wysokości co najmniej 2 mln zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 32 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o wysokości obrotu ogółem za okres ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2.Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy. .4. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. .5. Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy. 6. Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót 7 Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) .8 Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 9 Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. - Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 18.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. -Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk pok.27 Beata Puzdrowska tel. 058 320-51-14 opłata 40 PLN (gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ul. Piekarnicza 16 Gdańsk , pok. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 58/TP/2025 przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla pracowników Zakładu w okresie zimowym do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Gdańsku, przy ul. Głębokiej 11
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Zakładu Patomorfologii 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych ciągników z wyposażeniem na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej
- Usługa druku 3 gier dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Dostawa komory laminarnej PCR.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podlaskim
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Miliczu przy ul. Dębowej na działce nr 3/1 AM 20, obręb Milicz
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Cieszkowie przy ul. Rolniczej na działce oznaczonej nr 124/44 AM 2 obręb Cieszków.
- Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowego pałacu barokowego w Twardogórze na Centrum Kultury i Sztuki - Etap II
- Malowanie pomieszczeń administracyjnych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. w budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.