Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Dobrodzień: Roboty blacharsko-dekarskie
Roboty elewacyjne
Numer ogłoszenia: 27633 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Piastowska 25, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 0 34 357 53 30, fax 0 34 357 53 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty blacharsko-dekarskie Roboty elewacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1;Roboty blacharsko-dekarskie; 3.1Wykonanie remontów następujących budynków; 1).Dobrodzień, ul. Ks. Gładysza 14 - budynek mieszkalny , pokryty dachówka, wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - wymiany pokrycia dachowego , - wzmocnienie konstrukcji. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. 2).Dobrodzień ul. Opolska 21 - budynek mieszkalny , konstrukcja dachu drewniana pokryty eternitem. Remont obejmuje wykonanie; - wymiany pokrycia dachowego, - wzmocnienie konstrukcji. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 2;Roboty elewacyjne; 3). Dobrodzień ul. Ks. Gładysza 11 ; I etap; - remont elewacji w częściach mieszkalnych , - ocieplenie dobudówek od strony podwórza, - remont tynków elewacji bez ocieplenia II etap; - malowanie elewacji od strony północnej ( od ulicy ks. Gładysza). Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowa lub remoncie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi o wartości kosztorysowej na min. 100.000,00 zł brutto przedstawiając uwierzytelniony dokument na tę okoliczność - dotyczy zadania nr 1, b) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę. Ważna oferta musi spełniać następujące warunki ustawowe: Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy, tj. - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przetargiem, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy. 6.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 a) niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz zrealizowanych zadań, tj. wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowa lub remoncie budynku o wartości kosztorysowej min. 100.000,00 zł brutto zawierający następujące dane ; nazwa, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto - zrealizowanych robót sporządzony według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji - dotyczy zadania nr 1, b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane i przyjęte przez zamawiającego bez uwag. c) Przedłożenie referencji z wykonania robót o przedmiotowym profilu. 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 b) niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie posiada
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 46-380 Dobrodzień ul. Piastowska 25.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 08:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego 46-380 Dobrodzień ul. Piastowska 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Dobrodzień ul. Piastowska 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty blacharsko - dekarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Dobrodzień ul. Piastowska 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elewacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DOBRODZIEŃ
więcej: przetargi DOBRODZIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.