eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO, WYDRUK I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH PROJEKTU PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE CZYNNIKIEM ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO, WYDRUK I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH PROJEKTU PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE CZYNNIKIEM ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 276242 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235666 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO, WYDRUK I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH PROJEKTU PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE CZYNNIKIEM ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, wydruk i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych dotyczących Projektu Partnerstwo Publiczno-Prywatne czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości. Opis Przedmiotu Zamówienia Ulotka + projekt graficzny Ilość: 1 500 szt. Format: A4 bigowana na 2 Kolor: 4+4 Papier: Kreda o gramaturze min. 200 g na m2 Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. Roll-up + projekt graficzny Ilość: 4 szt. Wymiar: 85 na 200 cm Konstrukcja: Aluminiowa Kaseta: z systemem rolującym Po rozwinięciu wydruku maszt nie wystaje ponad górną listwę Waga: min. 4,5 kg. Grafika: Pełny kolor, wydruk wysokiej jakości powlekany satynowym laminatem Materiał: Wodoodporny, nieprzepuszczający promieni słonecznych Dodatki: Funkcjonalna torba transportowa, Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. Plakat + projekt graficzny Ilość: 100 szt. Format: A2 Papier: Kreda min. 200 gr na m2 Kolor: 4+0 Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. Długopis + projekt graficzny Ilość: 1 500 szt. Materiał: Metal; Korpus długopisu wykonany z oksydowanego aluminium; Kolor: Klip, końcówka, ozdobne pierścienie - srebrny Korpus - do wyboru: niebieski, grafitowy, srebrny, zielony Wkład: Niebieski Wymiary: 135 mm (+- 5 mm) na 8 mm (+- 2 mm) Miejsce pod oznakowanie: 65 mm na 6 mm Nadruk: 1 kolor z dwóch stron korpusu długopisu Metoda nadruku: Laser Teczka ofertowa + projekt graficzny Ilość: 500 szt. Format: A4 Papier: Karton o gramaturze min. 300 g na m2, dwustronnie bielony Kolor: 4+0 Wykończenie: Sztancowanie, folia błysk Grzbiet: min. 5 mm Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. Pendrive + projekt graficzny Ilość: 500 szt. Pojemność: min. 2GB Obudowa: Do wyboru: metalowa, gumowa, plastikowo-metalowa Nadruk: 1 kolor, dwustronny, laser Notatnik + projekt graficzny Ilość: 1 500 szt. Format: A4 Papier: Offset min. 80 gr Ilość kartek w bloczku: 25 szt. Kolor kartek w bloczku: 1+0 Okładka Okładka przód papier kreda 80 gr + lakier błysk Okładka przód kolor 4+0 Okładka karton: 200 g Kolor: 0+0 Wykończenie: Klejony przy krótszej krawędzi Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu. Tablica informacyjna + projekt graficzny Ilość: 3 szt. Charakterystyka: Tablica jednostronna, wisząca Wymiar: 1) szer. 57,5cm x wys. 40 cm 2) szer. 60 cm x wys. 50 cm 3) szer. 60 cm x wys. 50 cm Materiał: PCW spienione lub twarde gr 4 mm Grafika: Wydruk na foliach samoprzylepnych full kolor zabezpieczony laminatem UV Montaż: Na terenie 2 województw: świętokrzyskiego i podkarpackiego Transport: Na terenie 2 województw: świętokrzyskiego i podkarpackiego Wkład tekstowy: Przekazany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) odpowiadających tematyce tekstu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków EFS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności, Projekt Systemowy PARP, w ramach projektu pn. Partnerstwo Publiczno-Prywatne czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamy i Handlu 1PROMO Anna Hauer, ul. Emilii Plater 15A, 25-111 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21199,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.