eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Piotrków Trybunalski: PN-5/10 LEKI 1
Numer ogłoszenia: 27623 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-5/10 LEKI 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Tryb. Zgodnie z załączonym szczegółowym przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza w składanych ofertach zamianę leku określonego w przedmiocie zamówienia na inny lek równoważny pod warunkiem, że zaproponowany lek równoważny będzie miał takie samo działanie. W przypadku zaproponowania leku równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ulotkę tego leku do składanej oferty z zaznaczeniem na niej której pozycji dotyczy. W przypadku wycofania lub zaprzestania produkcji danego asortymentu lekowego i brakiem możliwości zastąpienia go lekiem równoważnym o takim samym działaniu na etapie przygotowywania i składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do: - załączenia do składanej oferty stosownego oświadczenia o takim fakcie, - nie wyceniania tej pozycji, jej pominięcia bez wykreślania. Złożona w ten sposób oferta będzie ważna, spełniała wymogi SIWZ i zostanie poddana ocenie przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie lub decyzja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu zrealizowania całkowitej kwoty brutto, o której mowa w § 2 Umowy, przy zachowaniu tych samych cen asortymentu wyszczególnionych w załączniku Nr 1 Umowy nie dłużej niż do 4 lat od daty zawarcia umowy . 2. W trakcie trwania Umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku: - zmiany kursu walut obcych - zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana cen w dół lub w górę będzie następowała o taki procent jaki wynika ze zmiany, o której mowa w pkt. 1 niezależnej od Wykonawcy, bez zmiany przysługującej marży oraz rabatu od ceny. 4. W każdym przypadku zmiany cen Wykonawca zobowiązuje się udokumentować taką zmianę pisemnie i uzyskać akceptację Zamawiającego. 5. Umowa może ulec wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wykorzystania wartości brutto. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia określonego w załączniku Nr 1 do umowy. Z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia finansowe od Zamawiającego. 7. W przypadku wycofania lub zaprzestania produkcji danego asortymentu lekowego, o którym mowa w § 1 Umowy w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zaistniałym fakcie i zaproponowanie leku równoważnego lub podobnego o takim samym spektrum działania. 8. W przypadku nie zapewnienia leku równoważnego o takim samym działaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania innego leku o zbliżonym działaniu do zaakceptowania przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Tryb. ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Tryb. ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. pawilon II, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.