eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursówjęzyka migowego, obsługi komputera i projektowania stron internetowych, bukieciarstwa, ABC przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: języka migowego, obsługi komputera i projektowania stron internetowych, bukieciarstwa, ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 276222 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243940 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: języka migowego, obsługi komputera i projektowania stron internetowych, bukieciarstwa, ABC przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - kurs języka migowego A) Wykonawca zorganizuje kurs języka migowego, w dwóch równoległych grupach 10-osobowych, w terminie: - od dnia 07 września 2011 roku do dnia 10 września 2011 roku, - od dnia 12 września 2011 roku do dnia 16 września 2011 roku, przez 6 dni w godzinach od 8.00 do 15.00 oraz przez 3 dni w godzinach od 9.00 do 15.00, B) Wykonawca zorganizuje kurs języka migowego, w dwóch równoległych grupach 7-osobowej i 8-osobowej, w terminie - od dnia 08 września 2011 roku do dnia 10 września 2011 roku (w tym dwa dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 i jeden dzień 6 godzina zajęć, od 9.00 do 15.00), - od dnia 15 września 2011 roku do dnia 17 września 2011 roku (w tym dwa dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 i jeden dzień 6 godzina zajęć, od 9.00 do 15.00), - od dnia 22 września 2011 roku do dnia 24 września 2011 roku w tym dwa dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 i jeden dzień 6 godzina zajęć - od 9.00 do 15.00), Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w oparciu o ramowe wytyczne Zarządu Głównego Polskiego Związku Głuchych, który jest uprawniony do przeprowadzania egzaminów, nadzorowania przebiegu szkoleń i wydawania odpowiednich uprawnień i zaświadczeń, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, - w programie kursu uwzględni: 1. Podstawy języka migowego i systemu językowo-migowego - 6 godzin. 2. Daktylografia - 9 godzin. 3. Ideografia - 45 godzin. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników kursów /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział w kursach wraz z zakresem programowym i godzinowym. - zabezpieczy bazę dydaktyczną. - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursów, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursów dokonaną przez uczestników. - dokumentację przeprowadzenia kursu oznakuje stosownymi logotypami. Zamawiający: - udostępni pomieszczenie w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim do przeprowadzenia kursu. - Zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia kursów wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne. - zabezpieczy bazę techniczną. - podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursów poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, zimne napoje). - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursów. - oznaczy miejsce przeprowadzenia kursów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską, z zastosowaniem stosownych logotypów. Część II - kurs obsługi komputera i projektowania stron internetowych A) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs obsługi komputera dla zaawansowanych z programami biurowymi i graficznymi dla 20 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - w tym jedna osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim, w tym 14 kobiet, w wieku od 18 do 28 lat, w dwóch grupach 10 - osobowych - 60 h w terminie: - I grupa - od dnia 05 października 2011 roku do 06 października 2011 roku, od dnia 10 października 2011 roku do dnia 13 października 2011 roku, od dnia 17 października 2011 roku do dnia 19 października 2011 roku. Razem 9 dni, w tym: 6 dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 oraz 3 dni po 6 godzin - od 9.00 do 15.00, - II grupa - od dnia 21 października 2011 roku do dnia 22 października 2011 roku, od dnia 28 października 2011 roku do dnia 29 października 2011 roku, od dnia 04 listopada 2011 roku do dnia 05 listopada 2011 roku, od dnia 18 listopada 2011 roku do dnia 19 listopada 2011 roku, od dnia 25 listopada 2011 roku do dnia 26 listopada 2011 roku, od dnia 02 grudnia 2011 roku do dnia 03 grudnia 2011 roku. Razem 12 dni, w tym: 6 dni po 4 godziny - od 15.00 do 19.00 oraz 6 dni po 6 godzin - od 8.00 do 14.00 Wykonawca: - zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, jeden ciepły posiłek), - przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, - w programie kursu w ramach programów biurowych może uwzględnić program Word, Excel, Access i Front Page, - w programie kursu w ramach programów graficznych może uwzględnić Adobe Photoshop, Corel Draw, Power Point. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. - dokumentację przeprowadzenia kursu oznakuje stosownymi logotypami. - miejsce realizacji kursów oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, których wzór dostarczy Zamawiający przed rozpoczęciem kursów. - zabezpieczy bazę dydaktyczną. - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację kursu. Zamawiający: - zapewni tłumacza języka migowego podczas zajęć dla grupy 5 osób niesłyszących uczestniczek i uczestników projektu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursu. B) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kursu podstawowy obsługi komputera dla 20 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 16 kobiet, w wieku od 31 do 58 lat, w dwóch równoległych grupach 10 - osobowych - 60 h w terminie: - od dnia 26 września 2011 roku do 01 października 2011 roku, - od dnia 03 października 2011 roku do dnia 05 października 2011 roku. Razem 9 dni, w tym: 6 dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 oraz 3 dni po 6 godzin - od 9.00 do 15.00. Wykonawca: - zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, jeden ciepły posiłek, z uwzględnieniem diety bezglutenowej dla jednej osoby), - przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, - w programie kursu uwzględni: 1. Uruchomienie komputera i kończenie pracy na nim, posługiwanie się myszką. 2. Pulpit w Windows, co można na nim znaleźć i do czego służy. 3. Uruchamianie i praca z podstawowymi programami. 4. Przykładowy prosty program do tworzenia rysunków. 5. Przetwarzanie tekstu. 6. Internet; obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. - dokumentację przeprowadzenia kursu oznakuje stosownymi logotypami. - zabezpieczy bazę dydaktyczną. - miejsce realizacji kursów oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, których wzór dostarczy Zamawiający przed rozpoczęciem kursów. - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację kursu. Zamawiający: - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursów. C) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs projektowania stron internetowych dla 5 osób niepełnosprawnych niesłyszących uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 4 kobiet, w wieku od 18 do 28 lat - 30 h w terminie: - od dnia 09 września 2011 roku do dnia 10 września 2011 roku, - od dnia16 września 2011 roku do dnia 17 września 2011 roku, - od dnia 23 września 2011 roku do dnia 24 września 2011 roku. Razem 6 dni, w tym 3 dni po 4 godziny - od 15.00 do 19.00 oraz 3 dni po 6 godzin - od 8.00 do 14.00. Wykonawca: - zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, jeden ciepły posiłek), - przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, - w programie kursu uwzględni: 1. Podstawy tworzenia stron internetowych w języku HTML, w wymiarze 4 godzin. 2. Najważniejsze komendy języka HTML, w wymiarze 6 godzin. 3. Teoretyczne podstawy projektowania graficznego, w wymiarze 7 godzin. 4. Korzystanie z bezpłatnego edytora stron internetowych KED, w wymiarze 4 godzin. 5. Umieszczanie grafiki w tekście, w wymiarze 4 godzin. 6. Przenośność strony internetowej, w wymiarze 2 godzin. 7. Publikacja własnej strony na serwerze i zasady polityki prywatności, w wymiarze 3 godzin. -zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. -zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. -dokumentację przeprowadzenia kursu oznakuje stosownymi logotypami. -zabezpieczy bazę dydaktyczną. -miejsce realizacji kursów oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską zastosowaniem stosownych logotypów, których wzór dostarczy Zamawiający przed rozpoczęciem kursów. -zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. -w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację kursu. Zamawiający: -zapewni tłumacza języka migowego podczas zajęć dla grupy 5 osób niesłyszących uczestniczek i uczestników projektu, -w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursu. Część III - kurs bukieciarstwa Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowy bukieciarstwa dla 20 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 16 kobiet, w wieku od 31 do 58 lat, w dwóch równoległych grupach 10 - osobowych - 50 h w terminie: - w dniu 17 września 2011 roku, - od dnia od dnia 19 września 2011 roku do dnia 24 września 2011 roku. Razem 7 dni, w tym: 6 dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 oraz 1 dzień 8 godzin - od 8.00 do 16.00. Wykonawca: -zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych, w mieście Ostrów Wielkopolski, -zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, -podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, jeden ciepły posiłek, z uwzględnieniem diety bezglutenowej dla jednej osoby), -przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, -w programie kursu uwzględni: 1. Teoria barw i kompozycji. 2. Botanika - wprowadzenie - teoria (techniki suszenia roślin, podział roślin). 3. Materiałoznawstwo - pielęgnacja roślin, utrwalanie, kondycjonowanie. 4. Artystyczne pakowanie prezentów metodą floralną. 5. Stroiki okolicznościowe (materiał - susze). 6. Dekoracje kwiatów doniczkowych. 7. Wiązanki okolicznościowe i techniki ich układania. 8. Obrazek - wykonanie i strojenie metodą floralną. 9. Kosze z żywymi kwiatami - układanie kwiatów (gąbka, floret). 10. Florystyka ślubna. 11. Florystyka żałobna. 12. Dekoracje stołów i wnętrz - nowości dekoracyjne. 13. Zakończenie szkolenia i podsumowanie nabytych umiejętności. -zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników kursu /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. -zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. -dokumentację przeprowadzenia kursu oznakuje stosownymi logotypami. -Wykonawca zabezpieczy bazę dydaktyczną. -miejsce realizacji kursów oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, których wzór dostarczy Zamawiający przed rozpoczęciem kursów. -Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. -Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, Zamawiający: -w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursu. Część IV - kurs ABC przedsiębiorczości Wykonawca zorganizuje przeprowadzi kurs ABC Przedsiębiorczości dla 20 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - w tym 16 kobiet, w wieku od 31 do 58 lat, w dwóch równoległych grupach 10 - osobowych - 60 h w terminie: - od dnia 06 października 2011 roku do 08 października 2011 roku, - od dnia od dnia 10 października 2011 roku do dnia 15 października 2011 roku. Razem 9 dni, w tym: 6 dni po 7 godzin - od 8.00 do 15.00 oraz 3 dni po 6 godzin - od 9.00 do 15.00. Wykonawca: -zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, -zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, -podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, jeden ciepły posiłek, z uwzględnieniem diety bezglutenowej dla jednej osoby), -przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, -w programie kursu uwzględni: 1. Formy prawne działalności gospodarczej, procedury rejestracyjne - wybór formy opodatkowania. 2. Analiza SWOT, strategia, biznes plan - podstawowe elementy. 3. Biznes plan - plan finansowy, próg rentowności, biznes plan - strategia marketingowa. 4. Zakładamy firmę - krok po kroku, PKPiR i ewidencja przychodów. 5. Pracownik we firmie, samochód we firmie, finansowanie zewnętrzne. -zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników kursu /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. -zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. -dokumentację przeprowadzenia kursu oznakuje stosownymi logotypami. -zabezpieczy bazę dydaktyczną. -miejsce realizacji kursów oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, których wzór dostarczy Zamawiający przed rozpoczęciem kursów. -zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. -w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, Zamawiający: -w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości,, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów odsługi komputera i projektowania stron internetowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiebiorczości, ul.Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19268,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ABC przedsiębiorczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.