Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: Zank sprawy: ZP/Rb/01/06
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM", ul. Borki 37c, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 424 74 72, fax 032 424 74 72, www.wom.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zank sprawy: ZP/Rb/01/06. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie remontu i modernizacji pomieszczeń biurowych na I piętrze w budynku NZOZ "Medikol" Sp. z o.o. przy ul. Parkowej 4A w Rybniku dla potrzeb Regionalnego Ośrodka Doskonalenia nauczycieli "WOM" w Rybniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja wykonawcza. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Roboty budowlane odbęda się w Rybniku przy ul. Parkowej 4A. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 75;
III.1) Wymagane wadium: 14 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowane wykonanie w ostatnich trzech latach co najmniej czterech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegającej na remoncie i modernizacji pomieszczeń biurowych w obiektach zamkniętych np. w obiektach użyteczności publicznej, Wykaz ma zawierać następujące dane - nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące budowę w tym kubaturę, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość zrealizowanych robót - dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane najeżycie, należy dołączyć referencje, b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) należy sporządzić wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownika budowy wraz z kserokopiami ich uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kserokopiami ich uprawnień budowlanych z zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kserokopiami zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi ich przynależność do tej izby na dzień składania ofert. WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, Ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. I punkty: 4- 8 Prawa zamówień publicznych -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych), 6. Dowód złożenia wadium. 7. harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez wykonaewcęprzedstawionego w ofercie harmonogramnu rzeczowo-terminowo-finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżnosci w załóżonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.07.2006, cena - bezpłatnie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2006, godzina 12:15, Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM" 44-200 Rybnik, ul. Borki 37c, woj. śląskie.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia:
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa toalety publicznej
- Zapewnienie dojazdu do windy przy Pawilonie VII osobom ze szczególnymi potrzebami w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.