Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, t.j.:
I część zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych;
II część zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
Zadanie opatrzone numerem K-2011-06, rozpatrywane w trybie zapytania o cenę, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)
Numer ogłoszenia: 276176 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Powstańców 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623674 w. 109, 132, faks 032 2622210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, t.j.: I część zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych; II część zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Zadanie opatrzone numerem K-2011-06, rozpatrywane w trybie zapytania o cenę, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, t.j.: I część zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych, których opis i ilość podano w w Wykazie materiałów biurowych, stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru Umowy dla I części zamówienia; II część zamówienia: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, których opis i ilość podano w Wykazie materiałów eksploatacyjnych, stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru Umowy dla II części zamówienia. Zadanie opatrzone numerem K-2011-06, rozpatrywane w trybie zapytania o cenę, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie Art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49587,13
Oferta z najniższą ceną: 49587,13 / Oferta z najwyższą ceną: 60024,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa LOCO Magazyn Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199634,03
Oferta z najniższą ceną: 199634,03 / Oferta z najwyższą ceną: 212725,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował tryb zapytania o cenę, zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Dostawa doposażenia pracowni szkolnych do Zespołu Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej w związku z realizacją projektu pn. "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.