eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › świadczenie usług pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-13

POZYCJA 27615

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kołobrzeg: świadczenie usług pralniczych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, do kontaktów: Władysław Kokoszka, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, e-mail: wkokoszka@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmujących w szczególności: -pranie bielizny pościelowej i łazienkowej, -pranie firan, zasłon, obrusów, serwet, wertikali i rolet, -pranie koców, materacy, pledów, poduszek, kołder i narzut, -pranie odzieży ochronnej, -naprawę rzeczy po praniu, w tym odbarwianie, -maglowanie, -transport od i do zamawiającego. Ogólna ilość materiałów przeznaczonych do prania w skali jednego roku o około 100 ton. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Odbiór materiału do prania i zwrot po praniu - miasto Kołobrzeg. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Roczna wartość usług - około 75 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki uczestnictwa O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. W okresie ostatnich trzech lat zrealizowali jedno zamówienia o wartości minimum 200 000 zł lub trzy zamówienia o łącznej wartości 300 000 zł. 1.2. Dysponują komorą dezynfekcyjną oraz innymi urządzeniami pralniczymi o łącznej wydajności prania nie mniejszej niż 120 kg/godzinę. 1.3. Dysponują środkami transportu zabezpieczającymi przewożone materiały przed wpływem czynników zewnętrznych. 1.4. Posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50 000 zł. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału 2.1. Wykonawca nie spełniający na poziomie minimalnym wymagań określonych w punkcie II.2 podlega wykluczeniu. 2.2. Wykonawca spełniający warunki ponad minimalne otrzymuje: - 5 punktów za każde wykonane zamówienie o wartości powyżej 50 000 zł, - 3 punkty za każde dodatkowe 50 kg/godz. posiadanie zdolności produkcyjnej, - 1 punkt za każde kolejne 20 000 zł posiadanych środków własnych lub zdolności kredytowej. 2.3. Wykonawca może osiągnąć maksymalnie za wyżej opisane warunki po 20 punktów. 3.Wymagane dokumenty i oświadczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać dokumenty i oświadczenia potwierdzajace spełnienie powyższych warunków. Spis wymaganych dokumentów zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 71, poz. 646) dostępny u zamawiającego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.07.2005, godzina 11:15, Siedziba zamawiającego - sala nr 15.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.