Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: II etap rewitalizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika - ulice: Plac Zamkowy, K. Jadwigi, Damrota
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Prudnik, do kontaktów: Zenon Kowalczyk, ul. Kościuszki 3, pok. 102, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, fax 077 4066228, e-mail: um@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Prudnik - Wydział Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Jolanta Szablowska, ul. Kościuszki 3, pok. 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066210, fax 077 4066210, e-mail: szablowska@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Prudnik - Wydział Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Jolanta Szablowska, ul. Kościuszki 3, pok. 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066210, fax 077 4066210, e-mail: szablowska@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap rewitalizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika - ulice: Plac Zamkowy, K. Jadwigi, Damrota. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni i chodników polegająca na wymianie sieci wodociągowej, przyłączy wodno-kanalizacyjnych, sieci ciepłowniczych, rozbiórce istniejących nawierzchni, wykonaniu podbudowy nawierzchni jezdni i chodników z kostki kamiennej i polbruku oraz przebudowie oświetlenia ulicznego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Prudnik. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Nawierzchnia jezdni i chodników 5 600 m kw., sieć wodociągowa z przyłączami 559 m, przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej 525 m, oświetlenie uliczne 27 słupów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 07.12.2007;
III.1) Wymagane wadium: 40 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych a w szczególności: 1. Dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej oraz kierownikami robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ciepłowniczych, wod-kan, i elektrycznych. Kierownik budowy oraz kierownicy robót winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 2. posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany wykonali co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością minimum 400 000,00 zł, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3. posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 700 000,00 PLN W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz osób (kadra inżynieryjno-techniczna), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a takie zakresem wykonywanych przez nich czynności (Formularz nr 4). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, która będzie wykonywać zamówienie - kierownik budowy, kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania robót, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 5), 9. informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna być wystawiona według wzoru określonego w formularzu nr 6. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.07.2006, cena - 134,60 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. 116.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006. Priorytet 3 Rozwój lokalny. Działanie 3.3 Zdegradowane obszary miejskie, poprzemysłowe i powojskowe. Poddziałanie 3.3.1 Rewitalizacja obszarów miejskich. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Przebudowa dachu budynku internatu Zespołu Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka w Prudniku.
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
- Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
- Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ulicy Fordońskiej (na odcinku ul. Wiślana - Sochaczewska) w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.