eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaRemont chodnika przy ul. Cukrowniczej w Pastuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Jaworzyna Śląska: Remont chodnika przy ul. Cukrowniczej w Pastuchowie
Numer ogłoszenia: 276118 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska , ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, faks 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ul. Cukrowniczej w Pastuchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Lokalizacja : Pastuchów: ul. Cukrownicza (działki nr 336dr i 330/8dr, obręb Pastuchów) 1.2 . Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nowego chodnika na remontowanym odcinku ul. Cukrowniczej w Pastuchowie: Chodnik: 1. Rozebranie krawężników kamiennych 20x25cm na podsypce cementowo piaskowej - 392,70mb 2. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20cm - 628,55m2, 3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5cm głębokości krotność = 2 - 628,55m2, 4. Mechaniczne karczowanie drzew z cięciem drzewa piłą mechaniczną (śr. 26-35cm) - 4szt. 5. Ława pod krawężniki betonowe z oporem - 11,781m3, 6. Krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30cm - 392,70m, 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 392,70m 8. Chodnik z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 60mm typu 40 na podsypce piaskowej o grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem - 471,240m2, 9. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20cm - 63,60m2, 10. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 106,00m, 11. Chodnik z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 60mm typu 40 na podsypce piaskowej o grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem - 63,60m2, 12. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km - 199,165m3, 13. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1km - krotność = 3 - 199,165m3, 14. Transport wewnętrzny materiałów sztukowych o masie do 50kg pojazdami skrzyniowymi na odległość do 0,5km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym - 119,405t. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót i szkicu, które załączone są do specyfikacji. Wszelkie zapytania w sprawie wyjaśnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy kierować na piśmie do osób uprawnionych do kontaktu z oferentem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Obowiązuje wpłata wadium w kwocie 3000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ustawy PZP, 4. Posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, 5. Przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia. 6. Posiada sprzęt (własny lub dzierżawiony) niezbędny do wykonania prac określonych w przedmiarze robót lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 7. Posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły : (SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 5.1 SIWZ wraz z wymaganymi n/w dokumentami stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności oferenta jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda, aby w umowie był zapis, iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, i, ł, m (w przypadku samodzielnego przystępowania do przetargu obowiązuje złożenie oświadczenia o tym fakcie), c) wykaz wykonawców /zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym/, którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego / Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408/ Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia (w przypadku samodzielnego wykonywania zadania obowiązuje złożenie oświadczenia o tym fakcie), d) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, e) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz.U. z 2001 Nr 5 r. poz 42/ UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika robót budowlanych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. f) wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat tożsamych z przedmiotem przetargu z podaniem inwestora (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac), krótką charakterystyką robót (wartość robót i okres realizacji) g) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie jak wyżej. h) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż: 50 000 zł i) pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondycji finansowej firmy, oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy, (w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach informacja wymagana jest ze wszystkich tych banków) na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa (brutto), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert j) kosztorysy ofertowe, Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny (załącznik nr 3 do SIWZ) w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 8.06.04 ). Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy oraz ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, obejmujące wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorysy wykonane w innej formie zostaną odrzucone. Odrzucenie kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję podaną w kosztorysie z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. k/ ważne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l/ ważne zaświadczenie z US o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ł/ pisemną informację z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienionych w wyciągu z rejestru sądowego lub wpisie do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m/ dowód wpłaty wadium, n/ wykaz posiadanego sprzętu potrzebnego do realizacji zadania (zaznaczyć: sprzęt własny, dzierżawiony, z wynajmu), lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu potrzebnego do realizacji zadania. o/ oświadczenia ujęte w załączniku nr 1 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie w formie niewłaściwej (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Oferta i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie ŚLąśkiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna ŚLąska pok. nr 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.