eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Kielce: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 276073 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Jana III Sobieskiego 30, 25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3614731, fax. 0-41 3611597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA SAMORZĄDOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SAMOCHÓD 9-OSOBOWY (8+1), FABRYCZNIE NOWY, ROK PRODUKCJI 2008 SPECJALNIE PRZYSTOSOWANY, W TYM CO NAJMNIEJ JEDNEJ OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM - WG. SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ STANOWIĄCEJ ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA JEŻELI: 1) BĘDZIE SPRZECZNA Z USTAWĄ LUB NINIEJSZĄ DOKUMENTACJĄ I JEJ TREŚĆ NIE BĘDZIE UDPOWIADAŁA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, 2) JEJ ZŁOŻENIE STANOWI CZYN NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI, 3) ZAWIERA RAŻĄCO NISKĄ CENĘ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, 4) ZOSTAŁA ZŁOŻONA PRZEZ WYKONAWCĘ WYKLUCZONEGO Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, 5) ZAWIERA OMYŁKI RACHUNKOWE W OBLICZENIU CENY, KTÓRYCH NIE MOŻNA POPRAWIĆ NA PODST.ART.88 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH LUB BŁĘDY W OBLICZENIU CENY, 6) WYKONAWCA W TERMINIE 7 DNI OD DNIA OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA NIE ZGODZIŁ SIĘ NA POPRAWIENIE OMYŁKI RACHUNKOWEJ W OBLICZENIU CENY, 7) JEST NIEWAŻNA NA PODST.ODRĘBNYCH PRZEPISÓW. II. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ODBYWA SIĘ WGF. KRYTERIUM SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA NA PODST. DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH DO OFERTY KTÓRYCH WYKAZ ZAWIERA ROZDZIAŁ I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYPEŁNIONY I PODPISANY FORMULARZ OFERTY Z WYKORZYSTANIEM WZORU (ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ) 2) OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE ART.44 O SPEŁNIENIU WARUNKÓW Z ART.22 UST.1 ORAZ ART.24 UST.1,2 Z WYKORZYSTANIEM WZORU (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ) 3) OŚWIADCZENIE Z MOCY ART.36 Z WYKORZYSTANIEM WZORU (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) 4) PARAFOWANY PRZEZ WYKONAWCĘ PROJEKT UMOWY (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ) 5) UPOWAŻNIENIE OSÓB PODPISUJĄCYCH OFERTĘ DO PODEJMOWANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU WYKONAWCY SKŁADAJĄCEGO OFERTĘ, O ILE NIE WYNIKA ONO Z INNYCH DOKUMENTÓW ZALĄCZONYCH DO OFERT (ZALĄCZNIK NR 6 DO SIWZ) 6) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYKONAWCY, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6-MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7) ZAŚWIADCZENIE Z ZUS O NIE ZALEGANIU Z PODATKAMIDATOWANIE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 90 DNI PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 8) ZAŚWIADCZENIE Z ZUS O NIE ZALEGANIU ZE SKŁADKAMI NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE DATOWANE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 90 DNI PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM DOMO POMOCY SPOŁECZNEJ 25-124 KIELCE UL. JANA III SOBIESKIEGO 30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 09:00, miejsce: DOM DOMO POMOCY SPOŁECZNEJ 25-124 KIELCE UL. JANA III SOBIESKIEGO 30 /pok.061-księgowość/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.