eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawy środków czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Kielce: Dostawy środków czystości
Numer ogłoszenia: 276042 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233948 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawy środków czystości w okresie trzech lat.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt.III SIWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia kart charakterystyki wyrobu do pozycji: 1, 4, 5, 11, 21, 22, 23, 24, 25, 41, 42, 50, jak również załączenia do oferty próbek z opisami lub fotografiami produktów z pozycji: 1, 6, 12, 13, 18, 26, 27, 38, 39, 41, 43, 44, 45, 50, 51, 53, które mają zostać dostarczone wraz z ofertą. Autentyczność próbek , opisów lub fotografii na żądanie Zamawiającego musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Szczegóły dotyczące wymagań przedmiotu zamówienia znajdują się w przedstawionym powyżej opisie przedmiotu zamówienia. 3. W opisie przedmiotu zamówienia w miejscach gdzie występują znaki towarowe (nazwy produktu) lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów lub wyrobów równoważnych opisanym (inny niż podany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty posiadają co najmniej 6 miesięczny okres ważności od daty dostawy, w opakowaniach oznakowanych ustawowo w określony sposób ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. 2001 Nr 11 poz. 84). 8. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w opakowaniach zamkniętych nieuszkodzonych, potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym w szczególności dowodem dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy środków czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE SP. zo.o., ul.Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274730,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302388,19

  • Oferta z najniższą ceną: 302388,19 / Oferta z najwyższą ceną: 302388,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.