eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramachRozbudowy drogi krajowej nr 46 na odcinku od km 1+705 do km 20+894 Odcinek1od km 1+705 do km 7+810

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Wrocław: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Rozbudowy drogi krajowej nr 46 na odcinku od km 1+705 do km 20+894 Odcinek: 1: od km 1+705 do km 7+810
Numer ogłoszenia: 275918 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Rozbudowy drogi krajowej nr 46 na odcinku od km 1+705 do km 20+894 Odcinek: 1: od km 1+705 do km 7+810.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Rozbudowy drogi krajowej nr 46 na odcinku od km 1+705 do km 20+894 Odcinek: 1: od km 1+705 do km 7+810 Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została zrealizowana w terminie: 50 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych w tym: - 13 miesiące - wykonanie robót budowlanych, - 1 miesiąc - rozliczenie końcowe, - 36 miesięcy - okres gwarancji (przeglądy 2 razy w roku). Na życzenie Wykonawcy wyrażone na piśmie lub drogą elektroniczną Dokumentację przetargową, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i Przedmiar robót w formie wydruków Wykonawca otrzyma odpłatnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania bezpośrednio do: Konsorcjum firm: Społka cywilna Reprocentrum i spólka jawna Mimar, 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 31, adres elektroniczny: gddkia@reprocentrum.pl Informując jednocześnie Zamawiającego o zakupie wersji papierowej dokumentacji technicznej w reprocentrum. Koszt nabycia dokumentacji technicznej wynosi 1 215,00 SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. II. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN, 2)posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 40 000 PLN. 2. Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące:. 1.)Inspektor Nadzoru Robót Drogowych, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg; - pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru, Rezydenta lub inspektora nadzoru na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G, o wartości robót budowlanych brutto minimum 15 000 000,00 zł; 2.) Inspektor Nadzoru Robót Mostowych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu nadzoru nad robotami branży mostowej 3.) Inspektor Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 2 letnie doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru nad robotami branży telekomunikacyjnej 4.) Nadzór Geodezyjny a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac geodezyjnych. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski nad robotami polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie drogi oraz, że łączna wartość tych usług wyniosła brutto minimum 300 000 zł, - pełnił nadzór inwestorski nad co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G, o wartości robót budowlanych brutto minimum 15 000 000,00; 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1-3 muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt II.1 - II.2 Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. II.1 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. 2 Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. 3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 9.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 3 - 5 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę . 11. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego należy przeliczyć : a) dla Przychodu wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego, b) dla posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu c) dla doświadczenia Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego i doświadczenia Wykonawcy wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186, pok. 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186, pok. 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.