Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont konserwatorski i modernizację budynku nr 5, ryzalit południowy oraz wentylacja "Wawelu Zaginionego"
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, do kontaktów: Tadeusz Sieńkowski, ul. Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 5215177, e-mail: zamek@wawel.kraow.pl, www.wawel.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont konserwatorski i modernizację budynku nr 5, ryzalit południowy oraz wentylacja "Wawelu Zaginionego". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1/ roboty budowlane polegające na: przedzieleniu w poziomie nowym stropem istniejącej sali "Wita Stwosza", zmianie rytmu i podziału otworów okiennych w elewacji południowej i północnej ryzalitu, wykonanie nowych ścian działowych + roboty remontowe i wykończeniowe+podbijanie fundamentow - mikropale 2/ instalacja elektryczne + systemowe 3/ instalacje wodnokan. i cwu 4/ wentylacja mechaniczna pomieszczeń ryzalitu + wentylacja częśći "Wawelu Zaginionego" 5/ wykonanie schodów zewnętrznych 6/ wykonanie nowych okien i drzwi (w tym drzwi p-poż.) 7/ wykonanie nowych obramien okiennych z kamienia + demontaż starych dużych obramień 8/ demontaż istniejących balkonów kamiennych 9/ roboty elewacyjne i konserwatorskie 10/ wzmacnianie fundamentów mikropalami na części ryzalitu 11/ inne remontowe, wykończeniowe, malarskie posadzkarskie i konserwatorskie wg projektu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, - budynek nr 5. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.21.23.51 - Pomniki historyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.51 - Roboty budowlane w zakresie pomników prehistorycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.09.2006; data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 95 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać Wykonawcy którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedłożą; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia załączona do oferty; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także muszą wykazać, iż posiadają zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych; tj. - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie par. 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz par. 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w par. 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz 1579) a także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie osoby posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia oraz kserokopię uprawnień budowlanych wraz z kserokopią lub odpisem wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym przez Wykonawcę. - Firma posiada koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 w związku z art. 55 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U.05.145.1221 + zmiany) - kopia koncesji załączona do oferty, - pracownicy Wykonawcy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. - kopie licencji załączone do oferty wraz z oświadczeniem osoby posiadającej licencję, że podejmie się pełnienia obowiązków w przedmiocie zamówienia - osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa posiada zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia -Dz.U.03.193.1892) - kopia zaświadczenia załączona do oferty wraz z oświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków w przedmiocie zamówienia, - firma wykonała w okresie ubiegłych pięciu lat (od kwietnia 2001 do kwietnia 2006 roku) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej dwie roboty remontowo-budowlane, konstrukcyjne o analogicznym charakterze o wartości co najmniej 2.000.000,00 złotych brutto każda i -co najmniej jedną robotę, w której udział prac związanych z wykonaniem instalacji systemów bezpieczeństwa wynosi co najmniej 150.000,00 złotych brutto, oraz -zrealizowała umowy o łącznej wartości brutto 25.000.000,00 złotych, których przedmiotem były analogiczne roboty remontowo-budowlane, konstrukcyjne (mogą tu być ujęte roboty wymienione wyżej) Na potwierdzenie ww. warunku sporządzą wykaz robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (obiekt) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Przy ocenie spełniania warunków wymienionych w pkt. b) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości (a także uprawnienia) stanowiące o spełnieniu warunku, będą zsumowane. Łączne nie spełnienie niniejszego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Doświadczenie i potencjał podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową do wartości co najmniej 3.000.000,00 zł., na potwierdzenie, czego powinien przedstawić aktualną (tj. taką, której ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności, Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Przy ocenie spełniania niniejszego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie niniejszego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Doświadczenie i potencjał podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy na potwierdzenie, czego złożą: a/ oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy wystawioną nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ i spełniają pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.07.2006, cena - 250 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 09:55. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:00, Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki - budynek nr 8, II piętro, pokój 209.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prześcieradeł, podkładów, myjek i łyżek laryngoskopowych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie oraz szkolenie z obsługi testera mechanicznego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Modernizacja i rozbudowa o dodatkowe działy klimatyczne parametrami procesów szklarni wraz z instalacją i uruchomieniem
- Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych - ZP-21/25
- Prace remontowe zgłoszone przez użytkowników oraz wynikające z przeglądów okresowych budynków sądowych będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją skweru w os. Bohaterów Września 8-9, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.