eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora Wielkie › Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Jeziora Wielkie: Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach
Numer ogłoszenia: 27585 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6671 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187623, faks 052 3187623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla DPS w Siemionkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach. 3.1.1 Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia obejmują : a) pranie wodne odzieży, ręczników, pościeli, koców, poduszek, kołder, materacy, podkładów Mieszkanek DPS i innych rzeczy przekazanych do prania przez Zamawiającego, w tym fartuchów kuchennych i odzieży roboczej pracowników Zamawiającego. b) maglowanie, prasowanie, c) drobne naprawy krawieckie (w szczególności wszycie brakujących guzików, zszycie naderwanych materiałów, inne). 3.1.2 Szacunkowy asortyment rzeczy przekazywanych do prania w przewidywanym okresie obowiązywania umowy przedstawiony został w załączniku nr 5- asortymencie do prania. Zamawiający nie dokonuje podziału rzeczy na białe i kolorowe. 3.1.3 Szacunkowa ilość rzeczy przekazanych do prania w okresie obowiązywania umowy wynosi: a) Wszystkich rzeczy: : 42 000 kg (bez podziału na rzeczy białe i kolorowe, do maglowania i bez maglowania itp.). b) Rzeczy przeznaczonych do prania wodnego wraz z maglowaniem : 18260 sztuk. Maglowaniu podlega pościel. 3.1.4 Ilości oraz asortyment rzeczy przekazywanych do prania są szacunkowe, zbliżone do planowanego zapotrzebowania Zamawiającego i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. 3.1.5 Szczegółowa ilość i asortyment rzeczy przekazanych do prania jak i dostarczonych przez Wykonawcę wynikać będzie z dokumentów potwierdzających przyjęcie i odbiór rzeczy, w tym z protokołu przekazania-odbioru. 3.2 Za prawidłowe wykonanie usługi ustala sie, odebranie od Wykonawcy rzeczy prawidłowo wypranych zgodnie z wymaganym terminem i innymi warunkami niniejszej SIWZ. 3.3 Za prawidłowo wyprane uważa się rzeczy, które są: a) czyste pozbawionych przebarwień, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego; b) suche; c) o charakterystycznym świeżym, przyjemnym zapachu środka do czyszczenia; d) wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; e) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; f) wykrochmalone (dotyczy pościeli) i odpowiednio wymaglowane; g) wyprasowane, naprawione; h) złożone i pogrupowane według rodzaju; i) dostarczone do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. 3.4 Nazwa i kod przedmiotu zamówienia wg Rozporządzenia Komisji (WE) w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho b) 98.31.50.00-4. Usługi prasowania c) 98393000-4 Usługi krawieckie 3.5 Usługi pralnicze mają być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania środki powinny posiadać aktualną opinie (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (j.t. Dz. U z 2002r., Nr 138, poz. 935 z późn.zm.). Usługi pralnicze będą realizowane zgodnie z wymaganiami sanitarnymi. 3.6 W przypadku stosowania do wykonania usługi substancji niebezpiecznych, w myśl ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (j.t. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1222 z pózn. zm), należy stosować środki dopuszczone do obrotu decyzją Inspektora do spraw Substancji i Preparatów Chemicznych (ocena ryzyka dla zdrowia lub środowiska stwarzana przez daną substancję). 3.7 Zamawiający nie dopuszcza stosowania w procesie prania i dezynfekcji środków zawierających związki chlorowe i fosforany. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu rzeczy, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego. 3.9 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zaginiecie przejętych rzeczy i zobowiązuje się do pokrycia wartości szkody poniesionej przez Zamawiającego po uprzednim szacunkowym określeniu ceny i stopnia zużycia uszkodzonej rzeczy. 3.10 W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do poprawy wykonanej usługi w terminie 24 godzin, licząc od momentu powiadomienia. 3.11 Odbiór i dostarczenie rzeczy przeznaczonych do prania z i do magazynu Zamawiającego w Siemionkach 13, Gm. Jeziora Wielkie odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko; 3.12 Transport rzeczy musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na wniosek Zamawiającego udostępnić książkę dezynfekcji transportu, w którym przewożone są rzeczy przeznaczone do prania lub wyprane; 3.14 Zamawiający, w wyjątkowych sytuacjach, zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi prania bielizny lub innych rzeczy w ciągu 24 godzin, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym; 3.15 Wykonawca przed wywiezieniem z pralni wypranych rzeczy zobowiązany będzie zapakować je w foliowe opakowania lub inne odpowiednio zabezpieczające rzeczy przed zabrudzeniem, zniszczeniem, itp. Opakowanie z rzeczami wypranymi będzie wyraźnie oznakowane jako rzeczy Zamawiającego wraz z podaniem adresu; 3.16 Niedopuszczalne jest mieszanie, a w tym pranie rzeczy Zamawiającego z rzeczami innych użytkowników pralni. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi systematycznie dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, w przypadku, gdy termin świadczenia usługi wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, to w innym dniu ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku pobrania z magazynu Zamawiającego rzeczy do prania we wtorek, Wykonawca dostarczy je wyprane w piątek, natomiast pobrane w piątek dostarczy wyprane we wtorek. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość wydłużenia terminu wykonania usługi, termin ten jednak musi być uzgodniony z Zamawiającym; 3.18 Dostawa rzeczy po praniu musi nastąpić w wyznaczony dzień, w godzinach od 7:00 - 14:30; 3.19 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do magazynu Zamawiającego wszystkie wyprane rzeczy przed pobraniem następnej partii prania; 3.20 Rzeczy do prania skażone pakowane będą przez Zamawiającego w worki na odzież zakaźna; 3.21 Rzeczy do prania będą do transportu przygotowane i oznakowanie przez Zamawiającego w opakowaniach zapewnionych przez Wykonawcę. 3.22 Zamawiający zobowiązuje się przekazywać Wykonawcy do prania, rzeczy w stanie umożliwiającym ich pranie, bez uzasadnionych wątpliwości co do ich uszkodzenia w trakcie realizacji usług pralniczych. W przypadku wystąpienia takich wątpliwości w rzeczach przekazanych do prania Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem do prania tych rzeczy. 3.23 Zamawiający zapewni w swojej siedzibie możliwość odbioru rzeczy do prania oraz przekazania rzeczy wypranych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • H2O CHEMICAL, ul. Srebrna 43, 85-461 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108002,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.