Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Skaryszew: PRZEBUDOWA-REMONT ORAZ ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ODECHOWIE, GMINA SKARYSZEW
Numer ogłoszenia: 275848 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6103095, faks 048 6103089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA-REMONT ORAZ ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ODECHOWIE, GMINA SKARYSZEW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA-REMONT ORAZ ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ODECHOWIE, GM. SKARYSZEW obejmująca: a) przebudowę części pomieszczeń oraz nowe zagospodarowanie powierzchni uzyskanych poprzez wyburzenie części ścianek oraz poszerzenie części otworów drzwiowych, b) adaptację nowych pomieszczeń na łazienki dla niepełnosprawnych, c) dobudowę wiatrołapu z profili aluminiowych ocieplonych, d) przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej, ogrzewania i wentylacji, e) ocieplenie budynku i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, f) przebudowę instalacji elektrycznych, g) budowę podjazdu dla niepełnosprawnych. Roboty budowlane będące przedmiotem postępowania mają na celu poprawę warunków pracy i doprowadzenie do zgodności z obowiązującymi przepisami sanitarno-higienicznymi. Szczegółowy zakres zamówienia według załączonych do siwz: przedmiaru robót stanowiącego (1 kpl -załącznik nr 2), dokumentacji projektowej (1 kpl załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (1 kpl- załącznik nr 11).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 5.000 zł - należy wnieść do dnia 03 września 2009 roku do godziny 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - Wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na robotach budowlanych tożsamych zakresem do robót będącym przedmiotem zamówienia (każda) potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę). Należy podać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy posiadającego wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz wpisanego na listę członków właściwej Izby Samorządu Inżynierów Budownictwa. 1.6. Udokumentują, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.7. Udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 1.8. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku - zał. nr 1 do SIWZ), 2.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia wykonany wg przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 2.3. Upoważnienie do podpisywania dokumentów- o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów. 2.4. Aktualny dokument potwierdzający status prawny przedsiębiorcy tj. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ). 2.6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 4 do SIWZ), 2.7. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiedzialnych za realizację robót (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (załączyć uprawnienia dla kierownika robót oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 2.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6), 2.9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.10. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.10. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7). 2.11. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.12, wykonawca wskazał osoby, którymi dysponował. 2.12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 8 do SIWZ). 2.13 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skaryszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie
ul. Słowackiego 6
26-640 SKARYSZEW
pokój nr 4 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie ul. Słowackiego 6 26-640 SKARYSZEW pokój nr 16 SEKRETARIAT (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do dofinansowania ze środków RPO Województwa Mazowieckiego.
INNE PRZETARGI SKARYSZEW
- "Budowa wspólnego miejsca rekreacji i sportu w Miasteczku"
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Edwardów - etap I
więcej: przetargi SKARYSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont głównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim (I i II piętro)
- Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Remont głównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim (I i II piętro)
- Utworzenie Klubu Seniora "Senior+" w Krzyżu Wielkopolskim
- Malowanie pomieszczeń wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach biurowych firmy NASK PIB w lokalizacji Spokojna 13a w Warszawie
- "Remont lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą przy al. Jerozolimskich 51 m. 17 i 17A w Warszawie"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.