Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Parczew: Termomodernizacja budynków SP ZOZ w Parczewie z wymianą stolarki okiennej, wymianą grzejników i zaworów oraz montażem kolektorów słonecznych.
Numer ogłoszenia: 275737 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, fax. 083 3552113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków SP ZOZ w Parczewie z wymianą stolarki okiennej, wymianą grzejników i zaworów oraz montażem kolektorów słonecznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków SP ZOZ w Parczewie z wymianą grzejników i montażem kolektorów słonecznych. Na wyżej określony przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających na : - Ociepleniu ścian zewnętrznych 14 cm warstwą styropianu. - Ociepleniu stropodachów wentylowanych 16 cm warstwą granulatu wełny mineralnej lub ekofibru metodą natryskową. - Ociepleniu stropodachów niewentylowanych 14 cm warstwą styropapy metodą wyłożenia od zewnątrz. - Dokończeniu wymiany okien na okna plastikowe o współczynniku = 1,3W/m2K i drzwi na drzwi aluminiowe lub stalowe o współczynniku = 1,3W/m2K likwidacją luksferów i częściowym przemurowaniem otworów przy klatkach schodowych. - Montażu systemu wspomagania podgrzewu wody za pomocą kolektorów słonecznych - 70 sztuk kolektorów o łącznej powierzchni 161 m2 wraz z niezbędnymi urządzeniami, w tym zasobnikami i urządzeniami automatycznej regulacji oraz dodatkowym zabezpieczeniem w układzie solarnym przed nadmiernym wzrostem temperatury CWU we współpracy z istniejącym węzłem wymiennikowym. - Modernizacji instalacji c.o. obejmująca wymianę grzejników, montaż zaworów termostatycznych i regulacje po dokonanych pracach ociepleniowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 14. Warunki wpłaty i zwrotu wadium 14.1 Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie zł: czterdzieści tysięcy złotych) 14.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r Nr 109 poz. 1158 ze zmianami). Nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy a złożona oferta zostanie uznana za odrzuconą. 14.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Biała Podlaska Oddział Parczew Nr 203000451110000000093200 z dopiskiem Wadium - termomodernizacja. 14.4 Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 14.5 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy aby wziąć udział w postępowaniu 6.1. Warunki ogólne 6.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 6.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców co do art. 24 ust. 1 i ust. 2 za wyjątkiem ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp. 6.2. Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 6.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; wysokość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia winna opiewać na co najmniej 1/3 wartości złożonej oferty. b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 1/3 wartości złożonej oferty 61.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.2. 6.2.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą: - swoim rodzajem (obejmująca termomodernizację ścian zewnętrznych i stropodachów oraz co najmniej dwa pozostałe zakresy z wymienionych: wymiana stolarki okiennej, wymiana grzejników i zaworów, montaż kolektorów słonecznych) - i wartością (równą lub wyższą niż wartość składanej oferty) robotom budowlanym będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 61.2.3. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.3. 6.3. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz pisemnej gwarancji jakości na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz 6.4. Przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. 6.5. Wykonawca sporządzi i załączy do oferty harmonogram robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia z uwzględnieniem okresów i terminów ich wykonania. 6.6. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej siwz, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej siwz. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej siwz Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 7.2.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 6.2.1. a) niniejszej siwz. 7.2.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 6.2.1 b) siwz (informacja ma określać kwotę środków finansowych lub zdolność kredytową podaną w PLN) 7.2.3 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych (minimum jedna) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 6.2.3. siwz. Wykaz (wzór) stanowi załącznik nr 5 do siwz. 7.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszej siwz. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 6.2.2. siwz wraz z kopią uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy 7.3. Wypełniony kosztorys ofertowy uzupełniony zgodnie z załączonymi przedmiarami robót 7.4. Harmonogram robót budowlanych, zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 6.5. 7.5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (jeżeli dokonano), zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6.4 siwz. 7.6. Dowód wniesienia wadium. 7.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.7.1 dokument wymieniony w pkt 7.1.1. winien być złożony przez pełnomocnika Wykonawców. 7.7.2 dokumenty wymienione w pkt 7.1.2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 7.7.3 dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 - 7.2.4 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnianie warunku. 7.7.4 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew
Sekcja Zamówień Publicznych pok.Nr 10
woj. lubelskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew Sekretariat Pok. Nr 2 woj. lubelskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego na potrzeby Gminy Parczew
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i placów na terenie Gminy Parczew w sezonie zimowym 2025-2026.
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





