eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-30

Siemianowice Śląskie: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 275572 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich , ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.siemianowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia doradczo-szkoleniowego dla uczestników projektu Zmiana na lepsze w zakresie: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia grupowego ABC przedsiębiorczości oraz przeprowadzenie doradztwa indywidualnego z powyższego zakresu. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik 1. Zamawiający planuje objąć wsparciem doradczo-szkoleniowym w w/w zakresie: Szkolenia grupowego o tematyce ABC przedsiębiorczości- 2 grupy po maksymalnie 13 osób w każdej grupie (łącznie 136 godzin szkolenia, po 68 godzin na każdą grupę). Doradztwa indywidualnego o tematyce ABC przedsiębiorczości dla uczestników przed zarejestrowaniem przez nich działalności gospodarczej - maksymalnie 26 osób (maksymalnie 260 godzin doradztwa indywidualnego, maksymalnie po 10 godzin na jednego uczestnika). Doradztwa indywidualnego o tematyce ABC przedsiębiorczości dla uczestników po zarejestrowaniu przez nich działalności gospodarczej - maksymalnie 22 osoby (maksymalnie 176 godzin doradztwa indywidualnego, maksymalnie po 8 godzin na jednego uczestnika). Należy nadmienić, że liczba godzin doradztwa indywidualnego może ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników projektu ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb uczestników z uwagi na zróżnicowaną formę wybranej do prowadzenia przez uczestników działalności gospodarczej. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin doradztwa indywidualnego zostanie zrealizowana. Wynagrodzenie Wykonawcy w przedmiocie doradztwa indywidualnego będzie stanowić iloczyn faktycznie świadczonych godzin doradztwa indywidualnego przez Wykonawcę tj. faktycznie świadczonych godzin doradztwa indywidualnego oraz stawki za 1 (jedną) godzinę. Usługi szkoleniowe będą realizowane w dni robocze dla Zamawiającego, oraz w soboty w godz. 8.00-18.00. Usługi doradztwa indywidualnego będą realizowane w dni robocze dla Zamawiającego w godz. 8.00-18.00. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pomieszczenie - salę szkoleniową do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych osób na Szkolenie grupowe o tematyce ABC przedsiębiorczości zlokalizowane na terenie miasta Siemianowic Śląskich lub miast ościennych ( graniczących z miastem Siemianowice Śląskie). Sala musi spełniać aktualne wymogi BHP. Szkolenia grupowe, dla każdej z grup muszą odbywać się zgodnie z planem nauczania obejmującym nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). W pierwszym dniu szkolenia zajęcia należy zaplanować na godz. 8.00 i przeznaczyć pierwsze 30 minut na sprawy organizacyjne. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji szkolenia zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji doradztwa indywidualnego ustalone zostaną w porozumieniu z uczestnikami projektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, kopie zaświadczeń dla uczestników o ukończeniu szkolenia, dziennik zajęć, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej oraz potwierdzenia wykonania usługi szkoleniowej dla każdego z uczestników szkoleń wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. Po zakończeniu usługi doradztwa indywidualnego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złoży się: lista obecności oraz potwierdzenia wykonania usługi doradczej dla każdego z uczestników doradztwa wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ, Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.2 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto każda, obejmującą swym zakresem i rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia tj. świadczenie usługi szkoleniowej o tematyce związanej z przedsiębiorczością w ramach Działania 6.2 PO KL i/lub Poddziałania 8.1.2 PO KL, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie w/w usług z należytą starannością ( np. referencje lub inne ). Warunek ten będzie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 szkolenie w zakresie tożsamym z przedmiotem szkolenia w wymienionym okresie czasu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.3 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że posiada pomieszczenie - salę szkoleniową dostosowaną do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych osób z odpowiednim zapleczem socjalnym (dostęp do toalety, bieżącej wody), spełniającą aktualne wymogi BHP. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.3 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: - co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi łącznie: wykształcenie wyższe, studia ukończone na jednym z kierunków: ekonomia bądź finanse i rachunkowość bądź zarządzanie, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zawodzie. - co najmniej 1 wykładowcą posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe prawnicze, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zawodzie. - co najmniej 1 wykładowcą posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe, ukończone studia na jednym z kierunków: psychologia bądź socjologia bądź pedagogika. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: -harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji zamówienia ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, -kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawca a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że w/w zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku zmiany wykładowcy, nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone w pkt 5.2.3 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje wykładowcy oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. -terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonania zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich ul. Wyzwolenia 17 41-103 Siemianowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich ul. Wyzwolenia 17 41-103 Siemianowice Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.