Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Siemianowice Śląskie: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 275572 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich , ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.siemianowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia doradczo-szkoleniowego dla uczestników projektu Zmiana na lepsze w zakresie: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia grupowego ABC przedsiębiorczości oraz przeprowadzenie doradztwa indywidualnego z powyższego zakresu. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik 1. Zamawiający planuje objąć wsparciem doradczo-szkoleniowym w w/w zakresie: Szkolenia grupowego o tematyce ABC przedsiębiorczości- 2 grupy po maksymalnie 13 osób w każdej grupie (łącznie 136 godzin szkolenia, po 68 godzin na każdą grupę). Doradztwa indywidualnego o tematyce ABC przedsiębiorczości dla uczestników przed zarejestrowaniem przez nich działalności gospodarczej - maksymalnie 26 osób (maksymalnie 260 godzin doradztwa indywidualnego, maksymalnie po 10 godzin na jednego uczestnika). Doradztwa indywidualnego o tematyce ABC przedsiębiorczości dla uczestników po zarejestrowaniu przez nich działalności gospodarczej - maksymalnie 22 osoby (maksymalnie 176 godzin doradztwa indywidualnego, maksymalnie po 8 godzin na jednego uczestnika). Należy nadmienić, że liczba godzin doradztwa indywidualnego może ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników projektu ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb uczestników z uwagi na zróżnicowaną formę wybranej do prowadzenia przez uczestników działalności gospodarczej. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin doradztwa indywidualnego zostanie zrealizowana. Wynagrodzenie Wykonawcy w przedmiocie doradztwa indywidualnego będzie stanowić iloczyn faktycznie świadczonych godzin doradztwa indywidualnego przez Wykonawcę tj. faktycznie świadczonych godzin doradztwa indywidualnego oraz stawki za 1 (jedną) godzinę. Usługi szkoleniowe będą realizowane w dni robocze dla Zamawiającego, oraz w soboty w godz. 8.00-18.00. Usługi doradztwa indywidualnego będą realizowane w dni robocze dla Zamawiającego w godz. 8.00-18.00. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pomieszczenie - salę szkoleniową do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych osób na Szkolenie grupowe o tematyce ABC przedsiębiorczości zlokalizowane na terenie miasta Siemianowic Śląskich lub miast ościennych ( graniczących z miastem Siemianowice Śląskie). Sala musi spełniać aktualne wymogi BHP. Szkolenia grupowe, dla każdej z grup muszą odbywać się zgodnie z planem nauczania obejmującym nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). W pierwszym dniu szkolenia zajęcia należy zaplanować na godz. 8.00 i przeznaczyć pierwsze 30 minut na sprawy organizacyjne. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji szkolenia zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji doradztwa indywidualnego ustalone zostaną w porozumieniu z uczestnikami projektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, kopie zaświadczeń dla uczestników o ukończeniu szkolenia, dziennik zajęć, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej oraz potwierdzenia wykonania usługi szkoleniowej dla każdego z uczestników szkoleń wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. Po zakończeniu usługi doradztwa indywidualnego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złoży się: lista obecności oraz potwierdzenia wykonania usługi doradczej dla każdego z uczestników doradztwa wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ, Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.2 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto każda, obejmującą swym zakresem i rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia tj. świadczenie usługi szkoleniowej o tematyce związanej z przedsiębiorczością w ramach Działania 6.2 PO KL i/lub Poddziałania 8.1.2 PO KL, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie w/w usług z należytą starannością ( np. referencje lub inne ). Warunek ten będzie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 szkolenie w zakresie tożsamym z przedmiotem szkolenia w wymienionym okresie czasu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.3 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że posiada pomieszczenie - salę szkoleniową dostosowaną do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych osób z odpowiednim zapleczem socjalnym (dostęp do toalety, bieżącej wody), spełniającą aktualne wymogi BHP. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.3 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: - co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi łącznie: wykształcenie wyższe, studia ukończone na jednym z kierunków: ekonomia bądź finanse i rachunkowość bądź zarządzanie, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zawodzie. - co najmniej 1 wykładowcą posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe prawnicze, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zawodzie. - co najmniej 1 wykładowcą posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe, ukończone studia na jednym z kierunków: psychologia bądź socjologia bądź pedagogika. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: -harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji zamówienia ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, -kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawca a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że w/w zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku zmiany wykładowcy, nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone w pkt 5.2.3 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje wykładowcy oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. -terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonania zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
ul. Wyzwolenia 17
41-103 Siemianowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich ul. Wyzwolenia 17 41-103 Siemianowice Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zmiana na lepsze 8.1.2 PO KL współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od września do grudnia 2025r.
- Modernizacja instalacji gazowej w budynkach
- Wykonanie robót elektrycznych niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Budowa chodnika i modernizacja schodów w dzielnicach Michałkowice i Bytków w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunku Technik Usług Fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Tarnowiec - dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem, konfiguracją oraz integracją z platformą sprzętową
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1a
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania, które ma na celu uruchomienie i zapewnienie prawidłowego działania e-usług w Gminie Rychwał
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy, znak sprawy: DZPZ.283.55.2025.AP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.