eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOPIEKA SERWISOWA NAD BAZAMI DANYCH ORACLE APLIKACJI SI FILMOTEKA I ZEUS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Warszawa: OPIEKA SERWISOWA NAD BAZAMI DANYCH ORACLE APLIKACJI SI FILMOTEKA I ZEUS
Numer ogłoszenia: 27544 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa , ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fn.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPIEKA SERWISOWA NAD BAZAMI DANYCH ORACLE APLIKACJI SI FILMOTEKA I ZEUS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zadaniowy usługi konserwacji serwera bazy danych SI Filmoteka - Oracle 9.2.0.1.0 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Zarządzanie bazą danych systemu SI FILMOTEKA: - zabezpieczanie danych przed utratą, eksport danych, archiwizowanie zmian; - monitorowanie zmian w bazie, przewidywanie potrzeb na obszary danych, robocze i segmentów wycofania, modyfikacja parametrów bazy danych, zakładanie nowych zbiorów, przesuwanie indeksów i tablic między obszarami danych; - monitorowanie pracy bazy danych, usuwanie zatorów, analiza przyczyn ich powstawania; - analiza zmian w tablicach systemowych i modyfikacja standardowych skryptów tworzących bazę w celu uzyskania bardziej efektywnych tablic systemowych; - analiza potrzeb nowych użytkowników, nadawanie im dostępów do obszarów robotniczych i ich modyfikacja, odbieranie dostępu pracownikom; - dbanie o ciągłość tablic, indeksów i obszarów wolnych w ramach obszarów danych; - okresowe odtwarzanie indeksów - nie rzadziej niż raz na kwartał; - okresowe odtwarzanie bazy danych w celu uzyskania ciągłości tablic systemowych i odtworzenia obszarów roboczych - nie rzadziej niż raz na kwartał; - okresowe, co najmniej raz w tygodniu, przeglądanie logów systemowych oraz reakcja na zdarzenia krytyczne systemu; - wykonywanie na koniec miesiąca raportu w wykonanych prac. 2. Wykonywanie, co najmniej raz w tygodniu, backupów bazy danych systemu SI FILMOTEKA, według ustalonej procedury. Odtwarzanie stanu poprawnego działania po awarii serwera. Przystąpienia do odtwarzania stanu poprawnego działania nastąpi w dni powszednie w ciągu 3 godzin roboczych ( w godz. od 9.00 do 17.00) po wystąpieniu konieczności takiego odtworzenia i potwierdzonym usunięciu awarii sprzętu lub systemu operacyjnego. Procedura wykonywania backupów bazy danych: Wykonywanie za pomocą skryptu zatrzymania bazy danych, skopiowanie niezbędnych plików do ponownego uruchomienia bazy danych w razie awarii do katalogu roboczego, uruchomienie bazy danych, spakowanie plików bazy danych z katalogu roboczego, przekazanie spakowanych plików na nośniku cyfrowym. II. Zakres zadaniowy usługi konserwacji serwera bazy danych ZEUS - Oracle 10.2.0.1.0 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Zarządzanie bazą danych systemu ZEUS: - zabezpieczanie danych przed utratą, eksport danych, archiwizowanie zmian; - monitorowanie zmian w bazie, przewidywanie potrzeb na obszary danych, robocze i segmentów wycofania, modyfikacja parametrów bazy danych, zakładanie nowych zbiorów, przesuwanie indeksów i tablic między obszarami danych; - monitorowanie pracy bazy danych, usuwanie zatorów, analiza przyczyn ich powstawania; - analiza zmian w tablicach systemowych i modyfikacja standardowych skryptów tworzących bazę w celu uzyskania bardziej efektywnych tablic systemowych; - analiza potrzeb nowych użytkowników, nadawanie im dostępów do obszarów robotniczych i ich modyfikacja, odbieranie dostępu pracownikom; - dbanie o ciągłość tablic, indeksów i obszarów wolnych w ramach obszarów danych; - okresowe odtwarzanie indeksów - nie rzadziej niż raz na kwartał; - okresowe odtwarzanie bazy danych w celu uzyskania ciągłości tablic systemowych i odtworzenia obszarów roboczych - nie rzadziej niż raz na kwartał; - okresowe, co najmniej raz w tygodniu, przeglądanie logów systemowych oraz reakcja na zdarzenia krytyczne systemu; - wykonywanie na koniec miesiąca raportu w wykonanych prac. 2. Wykonywanie, co najmniej raz w tygodniu, backupów bazy danych systemu SI FILMOTEKA, według ustalonej procedury. Odtwarzanie stanu poprawnego działania po awarii serwera. Przystąpienia do odtwarzania stanu poprawnego działania nastąpi w dni powszednie w ciągu 3 godzin roboczych ( w godz. od 9.00 do 17.00) po wystąpieniu konieczności takiego odtworzenia i potwierdzonym usunięciu awarii sprzętu lub systemu operacyjnego. Procedura wykonywania backupów bazy danych: Wykonywanie za pomocą skryptu zatrzymania bazy danych, skopiowanie niezbędnych plików do ponownego uruchomienia bazy danych w razie awarii do katalogu roboczego, uruchomienie bazy danych, spakowanie plików bazy danych z katalogu roboczego, przekazanie spakowanych plików na nośniku cyfrowym. 3. Wykonanie projektu, realizacja i wdrożenie testowej wersji aplikacji do pracy w bazie danych ZEUS. Aplikacja winna być wykonana za pomocą narzędzia Oracle Application Express (APEX). Funkcjonalność aplikacji powinna odpowiadać pełnej funkcjonalności aktualnej aplikacji ZEUS, z modyfikacjami zaakceptowanymi przez Filmotekę Narodową. Przynajmniej trzy razy w miesiącu wizyta w siedzibie Filmoteki Narodowej osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy w celu wykonywania zakresu zadań usługi konserwacji. Zamawiający nie dopuszcza zdalnego dostępu w celu realizacji zakresu zadań usługi konserwacji z poza jednostek Filmoteki Narodowej do baz danych SI FILMOTEKA i ZEUS.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie opieki serwisowej nad bazami Oracle i aplikacjami z nią związanymi. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w przypadku gdy wyniknie konieczność pełnego lub częściowego odtwarzanie zawartości bazy i poprawnego działania po awarii (jeśli przyczyną wystąpienia awarii było działanie użytkownika lub awaria sprzętu lub awaria systemu operacyjnego) lub jeżeli aplikacja do bazy danych ZEUS, o której mowa w sekcji II.1.3 pkt. II.3 zostanie zaakceptowana przez Filmotekę Narodową i wdrożona jako aplikacja finalna.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują dwa kontrakty dotyczące opieki serwisowej nad bazami danych Oracle o wartości nie mniejszej dla każdego kontraktu niż 25 000 zł brutto. b) wykażą, iż dysponują osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy z bazami danych Oracle (administrowanie i serwis). 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu przedkłada dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.3 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują dwa kontrakty dotyczące opieki serwisowej nad bazami danych Oracle o wartości nie mniejszej dla każdego kontraktu niż 25 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy z bazami danych Oracle (administrowanie i serwis).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie na wniosek Zamawiającego, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego z powodu zmiany ustawowej stawki podatku VAT bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fn.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa Sekretariat, pokój 101, I-piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa Sekretariat, pokój 101, I-piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.