Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Miłkowice: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego Przebudowy gospodarki cieplnej centralnego rejonu Miłkowic polegającej na budowie kotłowni ekologicznej opalanej słomą o wydajności 1000 KW parametrach wody grzewczej 90/70°C według koncepcji Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 27541 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłkowice, ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, fax 076 8871213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego Przebudowy gospodarki cieplnej centralnego rejonu Miłkowic polegającej na budowie kotłowni ekologicznej opalanej słomą o wydajności 1000 KW parametrach wody grzewczej 90/70°C według koncepcji Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego Przebudowy gospodarki cieplnej centralnego rejonu Miłkowic polegającej na budowie kotłowni ekologicznej opalanej słomą o wydajności 1000 KW parametrach wody grzewczej 90/70°C według koncepcji Zamawiającego. zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Dokonanie szczegółowych uzgodnień przedprojektowych z Zamawiającym. b) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kotłowni w tym: Projekt zagospodarowania terenu Architektura i konstrukcja Technologia Instalacja elektryczna i AKPi A Przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne i energetyczne ( teletechniczne) Projekt sieci c.o Projekt węzłów cieplnych Projekt dróg, placów, chodników, Wykonanie kosztorysów inwestorskich dla projektowanej inwestycji Wykonanie przedmiarów wszystkich robót Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych Sporządzenie informacji bioz do wszystkich robót Uzyskanie pozwolenia na budowę Wyżej wymienioną dokumentację prosimy dostarczyć w 5 egzemplarzach za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach. Wymagane jest aby Wykonawca zapewnił zapis cyfrowy pełnej dokumentacji w ogólnie dostępnych programach. Ponadto biuro Projektowe powinno uzyskać: - Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - Decyzję w sprawie uwarunkowań środowiskowych - Mapy do celów informacyjnych i projektowych - Badanie gruntu i inne dokumenty wynikłe dla potrzeb opracowania dokumentacji 3.Wytyczne do projektowania 1.Projekt budowlany i projekty wykonawcze opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. ( Dz. U. z 2003r Nr 202, poz. 2072). 2.Przedmiary robót opracować branżowo, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla poszczególnych zadań programu inwestycyjnego, etapami realizacyjnymi. 3.Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót opracować z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych opracowane branżowo dla poszczególnych zadań z uwzględnieniem etapów realizacji inwestycji. 4.Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. z 2004r Nr 202, poz. 2072). Powyższe akty prawne z aktualizacją wg stanu prawnego na dzień sporządzenia zakończenia realizacji zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, oraz: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 PZP, ponadto: e)w okresie ostatnich 3 lat opracowali: a)minimum 1 projekt przebudowy gospodarki cieplnej o wielkości ok. 2 MW wraz z kotłownią ekologiczną siecią w technologii preizolowanej z węzłami cieplnymi. b)wykonali wyżej wymienione prace należycie wraz z potwierdzeniem np. referencje. f)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia projektowe w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta powinna dysponować aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. a także: 2. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 2, 5, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605) tj. 3.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 4.Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1). 2.Arkusz wyceny dokumentacji projektowej (załącznik nr 2). 3.Arkusz wyceny nadzoru autorskiego (załącznik nr 3). 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 2, 5, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 , poz. 605): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat projektów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załączniki nr 5) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie; e)wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności - imienny skład zespołu wyznaczonego do opracowania dokumentacji oraz doświadczenia (załącznik nr 6) oraz załączą: - kopie uprawnień projektowych osób, wyznaczonych do projektowania - aktualne zaświadczenie w/w osób o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o ile obowiązek przynależności do w/w Izby istnieje f)Zaakceptowany projekt umowy na wykonanie projektu (załącznik nr 7).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. nadzór autorski - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milkowice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice pok.23.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Miłkowice 59-222 Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 pok. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIŁKOWICE
- Dowóz uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rzeszotarach do szkoły w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług, polegających na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w formie cateringu dla uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Miłkowicach.
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w formie cateringu dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzeszotarach.
więcej: przetargi MIŁKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Likwidacja osuwisk wraz z rozbudową dróg wojewódzkich nr 266, nr 269, nr 538 i nr 543 - opracowanie dokumentacji projektowej
- Realizacja inwestycji: 1) Budowa sieci wodociągowej w działce 11/7 (droga); 2) Budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (...); 3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej
- Rozbudowa istniejących szlaków turystycznych na t. Miasta Przasnysz poprzez wprowadzenie do oferty turystycznej ścieżki "Tropem Przaśnika wzdłuż rzeki Węgierki"- 2 cz." w formule "projektuj i buduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.