eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PSZOK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Wodzisław Śląski: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PSZOK
Numer ogłoszenia: 27532 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.skmwodzislaw.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PSZOK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta przynajmniej na jedno zadanie. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów z podziałem na 4 zadania. Zamawiający działa w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach poz.21. Zadanie nr 1: zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodach zgodnie z załącznikiem A Zadanie nr 2: zagospodarowanie odpadów innych o kodach zgodnie z załącznikiem B Zadanie nr 3: transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodach, zgodnie z załącznikiem C Zadanie nr 4: transport i zagospodarowanie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach zgodnie z załącznikiem D Szacunkowe ilości odpadów zostały opisane w poszczególnych załącznikach z uwagi na dużą ilość różnych kodów odpadów. Odpady pochodzą z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Łączna wartość przekazywanych odpadów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Dla zadania nr 1 i 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do punktu zagospodarowania odpadów (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 - 19.00 transportem Zamawiającego. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie ww odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. O terminie przywozu odpadów Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail lub faxem co najmniej na 2 dni robocze przed terminem ich dostarczenia, wskazując w informacji termin przywozu odpadów, ich rodzaj i szacunkową ilość. Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów określającej kod odpadu ( rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Karta przekazania odpadów musi zostać podpisana przez Wykonawcę i Zamawiającego. Ważenia odpadów leży po stronie Wykonawcy. Dla zadania nr 3 i 4 Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów - dla zadania nr 3, natomiast dla zadania nr 4 - przy odpadach sprzętu elektrycznego i elektronicznego poprzez zakład przetwarzania odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 - 19.00 z siedziby Zamawiającego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Usługa dotycząca odpadów będzie świadczona każdorazowo na podstawie kierowanych przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnych (wysłanych pocztą, faksem, drogą mailową lub ustnych zleceń odbioru. W razie braku możliwości odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów - dla zadania nr 3 oraz poprzez zakład przetwarzania - dla zadania nr 4 u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór, transport i zagospodarowanie ww odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór, transport, rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Odpady będą przekazywane na podstawie kart przekazania odpadów podpisanych przez Wykonawcę i Zamawiającego. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca - wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (tj. zbieranie, odzysk, unieszkodliwianie, wstępne przetwarzanie) o kodach zgodnych z SIWZ dla danego zadania dodatkowo w przypadku zadania nr 3 i 4 Wykonawca musi posiadać również zezwolenie na transport odpadów o kodach wyszczególnionych w danym zadaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca - wykaże że posiada umowę ze stacją segregacji odpadów/z punktem zagospodarowania odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnej stacji/ punktu zagospodarowania odpadów - dla zadania nr 3 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - wykaże że posiada umowę z zakładem przetwarzania odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnego zakładu przetwarzania - dla zadania nr 4 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8.1 do SIWZ - wykaże że posiada umowę ze stacją segregacji odpadów/punktem zagospodarowania odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnej stacji/punktu zagospodarowania odpadów znajdującej się w odległości nie większej niż 35 km (odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t) od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów/punktu zagospodarowania odpadów - dla zadania nr 1 i 2 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w zakresie potencjału technicznego - wzór stanowi załącznik nr 8 i 8.1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj. 1. Przyczyna-przekształcenie firmy, zmiana brzmienia firmy. Skutek - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 2. Przyczyna - zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie z różnicą kwoty wynikającej z stawki podatku VAT. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44 -300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44 -300 Wodzisław Śląski, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zagospodarowanie odpadów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodach zgodnie z załącznikiem A. Szczegóły ujęte zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z uwagi na ich obszerność.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: zagospodarowanie odpadów innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów innych o kodach zgodnie z załącznikiem B. Szczegóły ujęte zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z uwagi na ich obszerność.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodach zgodnie z załącznikiem C. Szczegóły ujęte zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z uwagi na ich obszerność.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin odbioru odpadów - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: transport i zagospodarowanie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport i zagospodarowanie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach zgodnie z załącznikiem D. Szczegóły ujęte zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z uwagi na ich obszerność.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin odbioru odpadów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.