eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaZakup rejestratorów leśniczego 7 szt, drukarki mobilne współpracujące z rejestratorami 5 szt., stacja dokująca z konwerterem 7 szt., oraz folia ochronna na ekran 30 szt.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Bielsko-Biała: Zakup rejestratorów leśniczego 7 szt, drukarki mobilne współpracujące z rejestratorami 5 szt., stacja dokująca z konwerterem 7 szt., oraz folia ochronna na ekran 30 szt.
Numer ogłoszenia: 275289 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko , ul. Kopytko 13, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8183169, fax. 033 8183169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/bielsko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup rejestratorów leśniczego 7 szt, drukarki mobilne współpracujące z rejestratorami 5 szt., stacja dokująca z konwerterem 7 szt., oraz folia ochronna na ekran 30 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV 30213100-6 rejestratory przenośne, oraz 30215000-9 urządzenia do komputerów zminilizowanych. Minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać oferowany sprzęt zawiera tabela stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ nr S-2710-02/08..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 1000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamowienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania, c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1i2 ustawy), d. znajdują się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Na potwierdzenie ww Wykonawcy składają oświadczenie. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 3. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie wg wzoru stanowiącym załączkik do SIWZ - ofertę na załączonym druku stanowiącym załącznik do SIWZ - wypełniony formularz cenowy wg załączonego druku stanowiącym załącznik do SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zawiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy 5. Brak jakiegokolwiek z ww dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60.
  • 2 - Kryterium jakości - 40.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/bielsko.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko, 43-382 Bielsko-Biała ul. Kopytko 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego -Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.