To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych w postaci
kubków ceramicznych w kolorze białym z logo konferencji MET 2009 dla
Politechniki Gdańskiej Wydział Elektrotechniki i Automatyki.
Numer ogłoszenia: 275234 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251776 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych w postaci kubków ceramicznych w kolorze białym z logo konferencji MET 2009 dla Politechniki Gdańskiej Wydział Elektrotechniki i Automatyki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 150 szt kubków ceramicznych w kolorze białym z nadrukiem logo konferencji MET 2009 dla Politechniki Gdańskiej Wydział Elektrotechniki i Automatyki. Na powierzchnię zewnętrzną kubka należy nanieść w sposób trwały nadruk reklamowy, który zostanie dostarczony Wykonawcy w formie elektronicznej przez Zamawiającego. Kolor nadruku musi być zgodny z plikiem graficznym. Nadruk należy wykonać z rozdzielczością minimum 150 dpi. Wymiary nadruku w postaci opaski o wymiarach 70 x 195 mm z niezadrukowaną powierzchnią wokół ucha. Nadruk po naniesieniu powinien być odporny na wilgoć, zwiększoną temperaturę wywołaną obecnością gorącego płynu wewnątrz kubka, oddziaływanie detergentów i urządzeń myjących, oraz na ścieranie wywołane kontaktem ze skórą dłoni. Powierzchnia kubka powinna być wykończona w w sposób błyszczący. Kubek powinien być wyposażony w ucho służące do wygodnego trzymania w ręku. Kubki powinny być w opakowaniu jednostkowym. Szczegółowy projekt graficzny logo, które ma być umieszczone na kubku zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 954.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 2Pi GROUP Agnieszka Stanulewicz, ul. Aleksandry Gabrysiak 48/1, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 954.00
- Oferta z najniższą ceną: 954.00 oferta z najwyższą ceną: 1552.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów promocyjnych dla Biura RPD"
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa artykułów promocyjnych dla programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





