To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Sieradz: Dostawy artkułów i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 275061 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 245321 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, fax 043 6567466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artkułów i sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów i sprzętu biurowego do magazynu Zamawiającego, z podziałem na dwie części: Część 1 - Materiały biurowe Część 2 - Sprzęt biurowy 2.Dostarczone artykuły mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji a ich minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu właściwego przez producenta na opakowaniu. 3.Wszystkie zamawiane artykuły mają być zapakowane w oryginalne opakowania z uwidocznioną nazwą producenta i posiadać termin ważności określony przez producenta. 4.Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą zdjęć ze szczegółowym opisem i danymi technicznymi artykułów i sprzętu biurowego będącego przedmiotem zamówienia. 5.Szczegółowy asortyment oraz ilość artykułów i sprzętu biurowego przedstawiają załączniki nr 2 i nr 3 - arkusze kalkulacyjne stanowiące integralną część SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92 - 21.12.56.92 21.23.23.00 - 21.23.23.00 21.23.41.00 - 21.23.41.00 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.86.92.00 - 22.86.92.00 22.85.21.00 - Okładki na akta 24.33.00.00 - 24.33.00.00 25.24.71.20 - 25.24.71.20 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 22.11.00.00 - Drukowane książki 25.21.13.00 - 25.21.13.00 30.19.21.20 - 30.19.21.20 30.19.21.30 - Ołówki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4467.03 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Biurpap J.M.G. Figińscy sp. jawna, ul. Brukowa, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3661.50
- Oferta z najniższą ceną: 3429.11 oferta z najwyższą ceną: 3661.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Sukcesywna dostawa książek krajowych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywna dostawa książek zagranicznych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.