eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaUsługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Ruda Śląska: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 275000 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 36 , ul. Bytomska 45, 41-704 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 12 89, faks 32 248 12 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej, zgodnie z postanowieniami poniżej: 1. Szkoła Podstawowa nr 36 w Rudzie Śląskiej oraz Szkoła Podstawowa nr 36 - oddziału przedszkolnego: 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci: a) śniadania z mlekiem, herbatą, kakao; obiadu dwudaniowego kompotem dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 36 , codziennie od poniedziałku do piątku w okresie od 03. 09. 2012 r. do 31. 08. 2013 r., z wyłączeniem wybranych miesięcy okresu wakacji letnich i ferii zimowych, ustawowych świąt i innych dni wolnych wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych;* b) śniadania z mlekiem, herbatą, kakao; obiadu dwudaniowego z kompotem oraz podwieczorku dla oddziału przedszkolnego SP nr 36, codziennie od poniedziałku do piątku w okresie od 03. 09. 2012 r. do 31. 08. 2013 r., z wyłączeniem wybranych miesięcy okresu wakacji letnich i ferii zimowych, ustawowych świąt i innych dni wolnych wynikających z harmonogramu zajęć przedszkolnych.** 2. Maksymalna, szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy wynosi: a) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 36: - śniadania - 15015 - obiady dwudaniowe z kompotem - 16170; b) dla oddziału przedszkolnego: - śniadania - 5250; - obiady dwudaniowe z kompotem - 5250, - podwieczorki - 2520 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się, iż dzienna średnia łączna liczba posiłków będzie wynosić: a) śniadania: 88; b) obiady dwudaniowe z kompotem: 93, c) podwieczorek: 25 4. Śniadania będą przygotowywane według stanu z dnia poprzedniego, zaś ilość obiadów dla przedszkola i szkoły oraz ilość podwieczorków Zamawiający będzie zgłaszał ( telefonicznie) Wykonawcy w danym dniu do godziny 09:00. * - wyłączone terminy mogą ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu zajęć, np. prowadzenie zajęć w ramach półkolonii w okresie wakacji letnich bądź ferii zimowych. **- wyłączone terminy mogą ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu zajęć, np. dyżur przedszkolny w okresie wakacji letnich bądź ferii zimowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, do kwoty maksymalnie 25 % wartości zamówienia, polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków, w przypadku wyczerpania ilości posiłków przewidzianych dla placówki, podanych w opisie przedmiotu zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi cateringowe w zakresie żywienia zbiorowego, polegającą/e na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków na łączną kwotę co najmniej 150.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) przynajmniej 1 (jednym) środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności i posiadającym wymaganą zgodę (decyzję) na transport produktów żywnościowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1. Zmiana ilości posiłków, przewidzianych do dostarczenia, podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy: ilość posiłków może ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznej ilości dzieci korzystających z posiłków. 2. Zmiana maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy: zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia ilości posiłków podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zmiana godzin dostaw posiłków: w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność dokonania zmian godzin dostarczania posiłków. 4. Zmiana okresu realizacji zamówienia: możliwość wykonywania umowy w okresie wyłączonym w opisie przedmiotu zamówienia: realizacja umowy w wyłączonym okresie ferii zimowych lub wakacji letnich

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp36.bipinfo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 36, ul. Bytomska 45, 41-704 Ruda Śląska, sekretariat szkoły,pokój nr 15, w godzinach 09:00-14:00,od poniedziałku do piątku , na wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 13:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 36, ul. Bytomska 45, 41-704 Ruda Śląska, sekretariat szkoły,pokój nr 15, w godzinach 09:00-14:00,od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia:Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 03.09.2012 r. do 31.08.2013 r. z wyłączeniem wybranych miesięcy okresu wakacji letnich i ferii zimowych, ustawowych świąt i innych dni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamówienie uważać się będzie za zrealizowane również w przypadku wyczerpania kwoty wynagrodzenia wykonawcy, o której mowa w § 4 umowy. 2. Dotyczy sekcji III.4.1) W przypadku usług wykonywanych i niezakończonych, należy podać kwotę, na jaką umowa do dnia upływu terminu składania ofert została wykonana. Wartość tę Zamawiający będzie brał pod uwagę do oceny spełniania opisanego wyżej warunku. W przypadku usług rozpoczętych wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a zakończonych w wymaganym okresie, należy podać kwotę usług wykonanych w wymaganym okresie. Wartość tę Zamawiający będzie brał pod uwagę do oceny spełniania opisanego wyżej warunku. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdziale XII SIWZ. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków), Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.