eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninModernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Konina - założenie ewidencji budynków i lokali - obręby Gosławice, Łężyn, Maliniec, Mieczysławów, Międzylesie, Pątnów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Konin: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Konina - założenie ewidencji budynków i lokali - obręby : Gosławice, Łężyn, Maliniec, Mieczysławów, Międzylesie, Pątnów
Numer ogłoszenia: 27497 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Konina - założenie ewidencji budynków i lokali - obręby : Gosławice, Łężyn, Maliniec, Mieczysławów, Międzylesie, Pątnów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Konina - założenie ewidencji budynków i lokali - obręby : Gosławice, Łężyn, Maliniec, Mieczysławów, Międzylesie, Pątnów realizowana w dwóch etapach : ETAP I - prace polowe i kameralne związane z założeniem ewidencji budynków i lokali do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego do publicznego wglądu; ETAP II - wyłożenie Projektu operatu opisowo - kartograficznego do publicznego wglądu zainteresowanych podmiotów, rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń oraz wprowadzenie zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4.000,00 zł,-

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia , tj. prowadzą działalność gospodarczą, której przedmiot obejmuje prowadzenie prac geodezyjnych i kartograficznych - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku Nr 240, poz. 2027 ze zm.) 2.Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. minimum sześć osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach wymienionych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst: Dz. U. z 2005 r., nr 240, poz. 2027 ze zm.). 3. Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum dwóch zamówień w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia : - wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokument potwierdzający wymagane uprawnienia zawodowe. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali + dokumenty potwierdzające , że wykazane usługi zostały należycie wykonane. 4.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Konin, Plac Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 06.02.2009 roku ( cena 38,50 zł )..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, pokój nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.