eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Przebudowa drogi dz. nr ewid. 511 (boczna drogi gminnej nr 005051R) w miejscowości Puchacze w km 0+000-0+900

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Horyniec-Zdrój: Przebudowa drogi dz. nr ewid. 511 (boczna drogi gminnej nr 005051R) w miejscowości Puchacze w km 0+000-0+900
Numer ogłoszenia: 274944 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój , Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313455, faks 016 6313455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dz. nr ewid. 511 (boczna drogi gminnej nr 005051R) w miejscowości Puchacze w km 0+000-0+900.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Charakterystyka techniczna -klasa techniczna kategorii D -Vp = 30kmh, kategoria ruchu KR 1 - 2 -szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 900 - 3.00m -teren płaski -przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000- km 0 + 900 -szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 1.00m - 1.50m -projektowane mijanki dł. 10mb, szer. 1.00m, skosy str. L i P na dł. 3mb -projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie -odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych -przebieg drogi teren niezabudowany -charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2. Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: -PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą gminną Puchacze przez wieś -KPO km 0 + 900 koniec istniejącej drogi gminnej Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój i obejmuje działki obręb geodezyjny Podemszczyzna nr ewidencyjny 511. 3.Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosować do istniejącej nawierzchni poprzez profilowanie równiarką do zadanych spadków, następnie uzupełnić ubytki str. L i P, wykonać wzmocnienia mieszanką sortowana 0/63 i 0/32. Następnie projektuje się ułożenie warstwy ścieralnej gr. 6cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2 w I etapie i gr. 3cm w II etapie. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 200 -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -7cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia km 0 + 200 - km 0 + 600 -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -10cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia km 0 + 600 - km 0 + 900 -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -15cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia uzupełnienia ubytków nawierzchni km 0 + 400 - km 0 + 900 -7cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -20cm warstwa odsączająca z piasku -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia zjazdów -15cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia mijanek -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -15cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -20cm warstwa odsączająca z piasku -profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem walcem Uwaga: W związku z istniejącym przebiegiem drogi i małym natężeniem ruchu można wykonać projektowaną nawierzchnię bitumiczną w dwóch etapach tzn. 1 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 6cm + wzmocnienie 2 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 3cm Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się odmulenie rowu. Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. rowy trapezowe. Parametry rowu: szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm. Grunt z odmulenia rowów należy wykorzystać przy formowaniu poboczy ziemnych str. L i P. Z rowów należy wyciąć krzaki a następnie zutylizować, ilość podana w Tabeli karczowania krzaków Ww roboty Gmina Horyniec - Zdrój wykona w II etapie Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Ww roboty Gmina Horyniec - Zdrój wykona w II etapie Odwodnienie Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. -km 0 + 004 przepust fi 50 dł. 10mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych -km 0 + 262 przepust fi 60 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów i wykonanie przebudowy istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B - 25 na ławie fundamentowej. Uwaga! Inwestor dopuszcza zastosowanie elementów prefabrykowanych ustawionych na ławie fundamentowej Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. -km 0 + 000 skrzyżowania z drogą gminną Puchacze przez wieś.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium ustala sie w kwocie 5000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia z zakresu przebudowy lub budowy dróg na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.horyniec-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju Aleja Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju Aleja Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.