To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Świętoszów: dostawA sprzętu elektronicznego i fotograficznego oraz sprzętu informatycznego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 274912 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220645 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawA sprzętu elektronicznego i fotograficznego oraz sprzętu informatycznego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładowaniem do magazynu Zamawiającego sprzętu elektronicznego i fotograficznego oraz sprzętu informatycznego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem (z podziałem na 17 zadań częściowych), zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Sprzęt, części i akcesoria dostarczane do Zamawiającego muszą być fabrycznie nowe (I kat.), dopuszczone do obrotu i zgodne z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do podania producenta, typu i modelu urządzenia oraz załączenia do oferty danych technicznych, parametrów itp. dokumentów dowodzących, że proponowany sprzęt posiada parametry równoważne (nie gorsze) w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego. Na dostarczony sprzęt Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. Musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Serwis na terenie całego kraju. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno- eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Zamawiający wymaga sprzętu wyłącznie profesjonalnego. Parametry techniczne podane w formularzach cenowych zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu i należy traktować je jako minimalne wymagania określające przedmiot zamówienia. Towary będące przedmiotem dostawy będą podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu w siedzibie Zamawiającego pod kątem zgodności parametrów technicznych. Oferowany sprzęt ma być dostępny na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie sprzętu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad asortymentu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Transport wadliwego asortymentu do wymiany i po wymianie odbywa się na koszt oraz odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych dostarczonych towarów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji w terminie 14 dni od daty ujawnienia wady. W tym przypadku Wykonawca: - rozpatrzy Protokół reklamacji w terminie 7 dni licząc od daty jego otrzymania, - usunie wadę w terminie 14 dni licząc od daty rozpatrzenia Protokołu reklamacji, - w przypadku braku możliwości usunięcia wad asortymentu, Wykonawca wymieni go na nowy, wolny od wad, o tych samych parametrach bądź wyższych i w tej samej cenie, w terminie 30 dni od daty rozpatrzenia Protokołu reklamacji. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad asortymentu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Transport wadliwego asortymentu do wymiany i po wymianie odbywa się na koszt oraz odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, gdy awaria wynika z: niewłaściwego użytkowania, wywołanego przyczyną zewnętrzną, niewłaściwej obsługi w czasie użytkowania, z uszkodzeń wywołanych użyciem produktu, za który Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Miejscem dostaw będą magazyny Jednostki Wojskowej 5350 w Świętoszowie. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na przedmiot zamówienia: Dział I - Telewizory Dział II - Anteny telewizyjne i sprzęt audio. Dział III - Radia i odtwarzacze Dział IV - Sprzęt multimedialny Dział V - Sprzęt nagłaśniający Dział VI - Aparaty fotograficzne i akcesoria Dział VII - Urządzenia konferencyjne Dział VIII - Przewody i kable Dział IX - Pamięć zewnętrzna i płyty Dział X - Routery, modemy i stacje dokujące Dział XI - Zasilacze, akcesoria komputerowe, listwy zasilające Dział XII - Urządzenia faxowe Dział XIII - Nawigacje samochodowe Dział XIV - Akcesoria do czyszczenia i konserwacji Dział XV - Kable i akcesoria montażowe Dział XVI - Aktualizacji oprogramowania antywirusowego NOD32 Dział VII - Oprogramowanie ArCADia INTELLICAD.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 32.58.20.00 - Nośniki danych 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 34.93.30.00 - Sprzęt nawigacyjny 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dział I - Telewizory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39606,00
Oferta z najniższą ceną: 39606,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42070,92
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dział II - Anteny telewizyjne i sprzęt audio.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3825,30
Oferta z najniższą ceną: 3825,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3825,30
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dział III - Radia i odtwarzacze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27564,30
Oferta z najniższą ceną: 27564,30 / Oferta z najwyższą ceną: 140671,41
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dział IV - Sprzęt multimedialny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29249,40
Oferta z najniższą ceną: 29249,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33907,41
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dział V - Sprzęt nagłaśniający
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARTEX, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37299,75
Oferta z najniższą ceną: 37299,75 / Oferta z najwyższą ceną: 38991,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dział VI - Aparaty fotograficzne i akcesoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13985,10
Oferta z najniższą ceną: 13985,10 / Oferta z najwyższą ceną: 15185,58
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Dział VII - Urządzenia konferencyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CDN, ul. Moniuszki 1 B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6720,72
Oferta z najniższą ceną: 6720,72 / Oferta z najwyższą ceną: 9050,34
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Dział VIII - Przewody i kable
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2947,08
Oferta z najniższą ceną: 2947,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2947,08
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Dział IX - Pamięć zewnętrzna i płyty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CELTA, ul. Krakowska 29 D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46870,53
Oferta z najniższą ceną: 46870,53 / Oferta z najwyższą ceną: 71011,59
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Dział X - Routery, modemy i stacje dokujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CDN, ul. Moniuszki 1 B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32271,26
Oferta z najniższą ceną: 32271,26 / Oferta z najwyższą ceną: 48572,70
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Dział XI - Zasilacze, akcesoria komputerowe, listwy zasilające
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUBER, ul. Krakowska 29 D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2447,70
Oferta z najniższą ceną: 2447,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2496,90
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Dział XII - Urządzenia faxowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CDN, ul. Moniuszki 1 B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12177,00
Oferta z najniższą ceną: 12177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13874,40
Waluta: PLN .
Część NR: 13
Nazwa: Dział XIII - Nawigacje samochodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CDN, ul. Moniuszki 1 B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2841,30
Oferta z najniższą ceną: 2841,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3321,00
Waluta: PLN .
Część NR: 14
Nazwa: Dział XIV - Akcesoria do czyszczenia i konserwacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CDN, ul. Moniuszki 1 B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16133,61
Oferta z najniższą ceną: 16133,61 / Oferta z najwyższą ceną: 24464,70
Waluta: PLN .
Część NR: 15
Nazwa: Dział XVI - Aktualizacji oprogramowania antywirusowego NOD32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARKEN, ul. Armii Krajowej 23/ 13, 81-366 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1851,15
Oferta z najniższą ceną: 1851,15 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: Dział XVII - Oprogramowanie ArCADia INTELLICAD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CDN, ul. Moniuszki 1 B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18537,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11365,20
Oferta z najniższą ceną: 2706,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11365,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Naprawa polowego sprzętu kwaterunkowego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zakup wraz z transportem i wniesieniem leków, testów panelowych
- Remont schodów zewnętrznych przy boisku sportowym w kompleksie 3015 w Bolesławcu;
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby projektu SOPAB 1.0.
- Dostawa pięciu stacji monitorowania do latarni morskich LM wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II Urzędu Morskiego w Gdyni
- Aktualizacja oprogramowania antywirusowego w ramach projektu dofinansowanego w konkursie grantowym "Cyberbezpieczny Samorząd", w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki" - 2 części
- Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych
- Zakup i dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.